Hehe godt å være ferdig med alle og daTror han egentlig tenker at det er best å la meg gjøre det slik at det blir satt der jeg ønsker å ha dem
Jeg tar det med han neste gang, skal ikke ha noen flere på en stund nå som jeg vet om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe godt å være ferdig med alle og daTror han egentlig tenker at det er best å la meg gjøre det slik at det blir satt der jeg ønsker å ha dem
Jeg tar det med han neste gang, skal ikke ha noen flere på en stund nå som jeg vet om.
Tror han egentlig tenker at det er best å la meg gjøre det slik at det blir satt der jeg ønsker å ha dem
Samboeren brukte fire dager på å henge opp fire rullgardiner fra IKEA... ZzzTrur detta med IKEA skruing er ein mannesjukdomGubben HATAR alt som har med IKEA å gjer
![]()
Hehe så herlig ♡ har ei tantejente som heller ikke vil gå på doDa var vi hjemme igjen etter en liten tur ut på et lite senterungen er overlykkelig over å ha fått prinsessetruser, men hun skal ikke gå på do da. Bare ha de over bleiene
håper det løsner litt når sommeren nærmer seg
Nå er det avslapping på sofaen som gjelderhar migrene og er kvalm i dag, så ikke så forskjellig fra andre dager
![]()
Samboeren brukte fire dager på å henge opp fire rullgardiner fra IKEA... Zzz![]()
Han hater ikke alt som har med Ikea å gjøre.Trur detta med IKEA skruing er ein mannesjukdomGubben HATAR alt som har med IKEA å gjer
![]()
Ikke si det en gang, samboeren har ikke hengt opp rullegardinene siden vi flyttet inn i juni i fjorSamboeren brukte fire dager på å henge opp fire rullgardiner fra IKEA... Zzz![]()
Det verste er at disse ble satt opp i starten av januar og enda står de gamle i gangen og tar plass..HahaSååå ille er ikkje gubben, når han først byrjar går det fort. Er jo ikkje vanskeleg å skru dei saman. Men går berre på denna vilja. Eg måtte læra han at det å sortere ut alt av skruer osv før ein byrjar gjer det mykje enklare og raskare.
Har enda god tid, men hadde vært deilig å starte litt roligHehe så herlig ♡ har ei tantejente som heller ikke vil gå på do
Ta deg en godt fortjent avslapping på sofaen ♡
Ja ser denHar enda god tid, men hadde vært deilig å starte litt rolig![]()
Er veldig deilig hermå bare få noen til å hente noe å drikke..
![]()
HahahaIkke si det en gang, samboeren har ikke hengt opp rullegardinene siden vi flyttet inn i juni i fjorså får se om de kommer opp nå etter vi har pusset opp soverommene da
![]()
Håper på middag her snart og, jeg har bestilt kyllingfilet og bakt potetJa ser den
Hehe er nok noen snille som henter drikke til degjeg venter på at samboeren skal bli ferdig på jobb så vi kan lage no middag
han må handle på vei hjem fra jobb, ellers skulle jeg hatt den klar til han kom hjem.. jaja
Bakt potet er jo kjempe godt ♡ jeg har bestilt kylling tikka masala med nan brødHahaha
Håper på middag her snart og, jeg har bestilt kyllingfilet og bakt potetjeg ELSKER bakt potet
![]()
Hva skal dere spise?
Håper også det går kjempe fort ♡
Ja vi har sånn stor gulvvifte, men den trodde samboeren han hadde kastet ifjor (!) Vi flyttet inn i juni, så når hetebølgen selvfølgelig var over fant jeg den i garasjen -.-
Ja merket det her også, og vi har bare en liten stakkars, ble en del turer slik at han kunne få svømme daog så holdt han seg mest nede, på soverommet var det litt svalere enn oppe. Men vurderte veldig å kjøpe sånn kjølematte fra dyrebutikken til han, men vet ikke om han hadde brukt det
![]()
Det er fantastisk, blir bernaise og krysdersmør ogBakt potet er jo kjempe godt ♡ jeg har bestilt kylling tikka masala med nan brødelsker tikka ♡♡
Bakt potet er jo kjempe godt ♡ jeg har bestilt kylling tikka masala med nan brødelsker tikka ♡♡
Ja når endelig matlysten er litt på plass må man jo bare gripe sjangsenDet er fantastisk, blir bernaise og krysdersmør ognam!!
Tikka Masala er godt det og![]()
![]()
Huff så kjedeligåååh, savner Tikka masala!! Klarer ikke kjøtt, er enda så kvaaalmHer blir det hjemmelagd pizza uten kjøtt, haha
![]()
Huff så kjedeligher går heldigvis kjøtt fint, så lenge jeg slipper å steke deg. Da spyr jeg, æsj for en lukt :/ syns det var galt nok å bare ta kyllingen opp fra frysen idag
huff
![]()
Huff så fælt :/ hahaha kanskje han er vegeterianer jaUff jaa, rått er værste!!! Samboer skulle steke kylling i leiligheten her om dagen, og jeg måtte ligge på rommet i 3 timer fordi jeg ikke takla luktaer det muulig :O Begynner lure på om lille i magen er vegetarianer, haha