Felles skravle 2015

Tror han egentlig tenker at det er best å la meg gjøre det slik at det blir satt der jeg ønsker å ha dem :P
Jeg tar det med han neste gang, skal ikke ha noen flere på en stund nå som jeg vet om.

Trur detta med IKEA skruing er ein mannesjukdom :P Gubben HATAR alt som har med IKEA å gjer :P

Da var vi hjemme igjen etter en liten tur ut på et lite senter :) ungen er overlykkelig over å ha fått prinsessetruser, men hun skal ikke gå på do da. Bare ha de over bleiene :p håper det løsner litt når sommeren nærmer seg :)

Nå er det avslapping på sofaen som gjelder :p har migrene og er kvalm i dag, så ikke så forskjellig fra andre dager :p

Da var vi hjemme igjen etter en liten tur ut på et lite senter :) ungen er overlykkelig over å ha fått prinsessetruser, men hun skal ikke gå på do da. Bare ha de over bleiene :p håper det løsner litt når sommeren nærmer seg :)

Nå er det avslapping på sofaen som gjelder :p har migrene og er kvalm i dag, så ikke så forskjellig fra andre dager :p
Hehe så herlig ♡ har ei tantejente som heller ikke vil gå på do :p
Ta deg en godt fortjent avslapping på sofaen ♡

Samboeren brukte fire dager på å henge opp fire rullgardiner fra IKEA... Zzz :)

Haha :P Sååå ille er ikkje gubben, når han først byrjar går det fort. Er jo ikkje vanskeleg å skru dei saman. Men går berre på denna vilja. Eg måtte læra han at det å sortere ut alt av skruer osv før ein byrjar gjer det mykje enklare og raskare.

Trur detta med IKEA skruing er ein mannesjukdom :p Gubben HATAR alt som har med IKEA å gjer :p
Han hater ikke alt som har med Ikea å gjøre.
Er ikke noe problem å ta han med dit, jeg må bare planlegge ordentlig hva vi skal ha ellers blir det fryktelig dyrt.
Jeg har også tidligere bare satt fra meg på Ikea med handle liste, gjort et par andre ærend og kommet tilbake og hentet han med varene :)

Samboeren brukte fire dager på å henge opp fire rullgardiner fra IKEA... Zzz :)
Ikke si det en gang, samboeren har ikke hengt opp rullegardinene siden vi flyttet inn i juni i fjor :p så får se om de kommer opp nå etter vi har pusset opp soverommene da :p

Haha :P Sååå ille er ikkje gubben, når han først byrjar går det fort. Er jo ikkje vanskeleg å skru dei saman. Men går berre på denna vilja. Eg måtte læra han at det å sortere ut alt av skruer osv før ein byrjar gjer det mykje enklare og raskare.
Det verste er at disse ble satt opp i starten av januar og enda står de gamle i gangen og tar plass.. :p

Jeg og sorterer, men samboeren gidder ikke.. Håpløst.. Men han får det jo til tilslutt da :)

Hehe så herlig ♡ har ei tantejente som heller ikke vil gå på do :p
Ta deg en godt fortjent avslapping på sofaen ♡
Har enda god tid, men hadde vært deilig å starte litt rolig :p

Er veldig deilig her :D må bare få noen til å hente noe å drikke.. :p

Har enda god tid, men hadde vært deilig å starte litt rolig :p

Er veldig deilig her :D må bare få noen til å hente noe å drikke.. :p
Ja ser den ;)
Hehe er nok noen snille som henter drikke til deg ;) jeg venter på at samboeren skal bli ferdig på jobb så vi kan lage no middag :p han må handle på vei hjem fra jobb, ellers skulle jeg hatt den klar til han kom hjem.. jaja

Ikke si det en gang, samboeren har ikke hengt opp rullegardinene siden vi flyttet inn i juni i fjor :p så får se om de kommer opp nå etter vi har pusset opp soverommene da :p
Hahaha :p
Ja ser den ;)
Hehe er nok noen snille som henter drikke til deg ;) jeg venter på at samboeren skal bli ferdig på jobb så vi kan lage no middag :p han må handle på vei hjem fra jobb, ellers skulle jeg hatt den klar til han kom hjem.. jaja
Håper på middag her snart og, jeg har bestilt kyllingfilet og bakt potet :D jeg ELSKER bakt potet :p
Hva skal dere spise?

Hahaha :p

Håper på middag her snart og, jeg har bestilt kyllingfilet og bakt potet :D jeg ELSKER bakt potet :p
Hva skal dere spise?
Bakt potet er jo kjempe godt ♡ jeg har bestilt kylling tikka masala med nan brød :D elsker tikka ♡♡

Håper også det går kjempe fort ♡

Ja vi har sånn stor gulvvifte, men den trodde samboeren han hadde kastet ifjor (!) Vi flyttet inn i juni, så når hetebølgen selvfølgelig var over fant jeg den i garasjen -.-
Ja merket det her også, og vi har bare en liten stakkars, ble en del turer slik at han kunne få svømme da :p og så holdt han seg mest nede, på soverommet var det litt svalere enn oppe. Men vurderte veldig å kjøpe sånn kjølematte fra dyrebutikken til han, men vet ikke om han hadde brukt det :p

OI, visste ikke at det fantes kjølematte :O Det hadde hunden vår trengt når hun gikk drektig i fjor :p Takk for tips :) Haha, kanskje vi kan kjøpe det til oss selv i år *ler*

Bakt potet er jo kjempe godt ♡ jeg har bestilt kylling tikka masala med nan brød :D elsker tikka ♡♡

åååh, savner Tikka masala!! Klarer ikke kjøtt, er enda så kvaaalm :p Her blir det hjemmelagd pizza uten kjøtt, haha :)

åååh, savner Tikka masala!! Klarer ikke kjøtt, er enda så kvaaalm :p Her blir det hjemmelagd pizza uten kjøtt, haha :)
Huff så kjedelig :( her går heldigvis kjøtt fint, så lenge jeg slipper å steke deg. Da spyr jeg, æsj for en lukt :/ syns det var galt nok å bare ta kyllingen opp fra frysen idag :p huff :p

Huff så kjedelig :( her går heldigvis kjøtt fint, så lenge jeg slipper å steke deg. Da spyr jeg, æsj for en lukt :/ syns det var galt nok å bare ta kyllingen opp fra frysen idag :p huff :p

Uff jaa, rått er værste!!! Samboer skulle steke kylling i leiligheten her om dagen, og jeg måtte ligge på rommet i 3 timer fordi jeg ikke takla lukta :P er det muulig :O Begynner lure på om lille i magen er vegetarianer, haha

Uff jaa, rått er værste!!! Samboer skulle steke kylling i leiligheten her om dagen, og jeg måtte ligge på rommet i 3 timer fordi jeg ikke takla lukta :P er det muulig :O Begynner lure på om lille i magen er vegetarianer, haha
Huff så fælt :/ hahaha kanskje han er vegeterianer ja :p
Vi hadde kalkun middag med familien etter jul, å herregud huset stinket så fælt! Jeg hadde terrassedøren åpen mesteparten av kvelden da og var så ekstremt dårlig. Godt det ikke har vært slik igjen etter det for min del. Men har flyktet et par ganger da..

Back
Topp