Handletur overstått, nå stikker vi på fotballbanen å spiller fotball![]()
Kos dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Handletur overstått, nå stikker vi på fotballbanen å spiller fotball![]()
God morgenGod morgen jenterTenkte jeg kunne bli litt aktiv her, virket så koselig
Må spørre, er det noen av dere som har opplevd at baby snur seg og sparker innover rundt uke 20? Han gjorde det for en uke siden og gikk fra å ha full fest i magen til å så viiiidt kjenne små spark
![]()
God morgenSå kjekt at du vil joine oss her å bli aktiv
Jeg er førstegangs gravid og kun kommet til uke 14, så har desverre lite erfaring med spark enda :/
Min ligger perfekt? Hva nå enn det betyrTakk for det! Åh, spennende ikke lenge til du får oppleve det da
Jeg kjente først i uke 16 men hadde morkaken forran. Vet du hvor din er plassert
?
Min ligger perfekt? Hva nå enn det betyrfikk se den på tidlig ul, men greier liksom ikke helt å forklare. Men langt fra åpningen osv liksom. Føler jeg kjenner små ting om dagene, men det er så smått og ikke kraftig enda at jeg vil ikke tenke at det er det om du skjønner
Men har fått høre hjertelyden og alle mål stemte osv. Oul 1.april, gleder meg sykt mye ♡♡når har du termin?
Tror nok den lå bak daJa men den kan ligge forran eller bak, ligger den forran kan det ta lengre tid før man kjenner spark! Men da lå den sikkert bak om de ikke sa noe, er det som er mest normalt etter hva jeg har skjønt
! Hihi, sånn var det her og.. Var det luftboble eller baby tro
Så gøy, roer veldig å høre babylyd da
OUL blir gøy
Skal du vite kjønn??
Her venter vi en gutt, termin er 19 juli <3 Din da?
Tror nok den lå bak dautrolig hvor lite jeg husker fra timen, var helt hypnotisert av lille gull som lå å vinket til oss på skjermen ♡
Ene gangen var det som en fiskehale eller noe som snurret, var helt rart men det første jeg tenkte var liksom at det var babyen. I deg siste er det mer bobling liksom. Ja jeg vil vite kjønnsamboeren ville først ikke, men nå har han vist ombestemt seg
så herlig ♡ jeg må vente helt til september, har termin 07.
![]()
Jeg hadde tidlig ul først når jeg var 12+5, var da det endelig passet med samboeren sin jobbHehe, ikke rart da, helt maagisk seVar på første UL uke 6 pga blødning, så bare ut som en liten klump men guuud så glad jeg ble i den klumpen med det samme.. Kjempe rart
Før han snudde seg nå, så sparket han så hardt at jeg kunne kjenne "knoklene" helt vanvittig rart tenke på at man har et levende menneske inni seg <3
Blir spennendeHer var det ikke noe tvil om at det ble gutt, hehe.. Samboer sin slekt har ikke gitt gutt på veeeldig mange generasjoner
Åh, spennende med september da <3 Jeg er det selv, fin mnd ha bursdag i
![]()
Jeg hadde tidlig ul først når jeg var 12+5, var da det endelig passet med samboeren sin jobbvar egentlig redd for at vi ikke skulle få se noe godt, har noen ekstra kg liksom
men alt gikk jo kjempe fint ♡
Ja utrolig rart å tenke at man har et levende menneske inni der, håper han snur seg tilbake igjen snart ♡
På samboeren sin side er det ca kun gutter, og han påstår at han bare lager gutter siden det er han som bestemmerhaha, blir spennende å se. Blir jo gla uansett hva det blir ♡♡
Ja september blir nok bra, håper bare ikke sommeren blir sååå varm som i fjorda må vi nok få oss varmepumpe eller noe
![]()
Nei hun sa absolutt ingenting om kjønn, samboeren spøkte med at han bare lagde gutter osv men hun sa bare at vi nok måtte vente til nærmere oul for å se det. Så håper de ser det daDe hadde ikke noe anntydning til kjønn på den UL da? Jeg fikk beskjed om 99% sikkert i uke 13 av det var gutt, hihi
Ja, mannen sine gener bestemmer så belaga meg på en gutt
Blir spennende se da, nesten litt ekstra morsomt da få en jente siden det er så i mot alle ods, hihi
Nei, gruer meg til juni/juli selv, rett før fødsel, hjelpes! Blir ikke mye nyting av varmen i år
Foreldrene mine har basseng så bestemt meg for å være stranda hval der hele sommer, haha
![]()
Nei hun sa absolutt ingenting om kjønn, samboeren spøkte med at han bare lagde gutter osv men hun sa bare at vi nok måtte vente til nærmere oul for å se det. Så håper de ser det da![]()
Ja jeg har jo tenkt jente siden jeg ble gravid, og navnet falt inn i hodet og alt med en gang. Men har forberedt meg på gutt siden alle odds er for det da![]()
Haha, det må være utrolig godt med basseng i varmen. Her har vi rekkehus som skal males og alt i sommer. Og i fjor stod bare luften og dirret inne i huset. Godt soverommene er i 1.etasjefår kjøpe masse is
haha
Håper også det går kjempe fort ♡Hehe, blir spennende se dajeg trodde også jente og "amelia" poppet inn i hodet mitt med engang, men gutt er det
! Ikke lenge til 1 april nå da, håpe det går fort fort fort
![]()
Jaa, og vifter!! Vi bor i leilighet i blokk nederst, var helt forferdelig ifjorhadde valper her da jeg driver hundeoppdrett og fysj stakkars små, var til og med en periode vi måtte ta de i bilen og kjøre fordi de ble så slappe i varmen inne her
![]()
Greier han ikke å montere ikea ting? Tror det går på stoltheten til samboeren herVonde pølsefingre blir ikke noe bedre av å montere Ikea hyller.
Nå vet jeg hva jeg ønsker meg til bursdagen min, Ikea monteringskurs til mannen...
Selvfølgelig kan han, problemet er vel heller det at han aldri klarer å komme i gang, og jeg trenger de hyllene opp NÅ!!!!Greier han ikke å montere ikea ting? Tror det går på stoltheten til samboeren herjeg har kun fått montere en ting helt alene og da begynte jeg når han ikke var hjemme
Men jeg syns du er kjempe flink!
![]()
Huff da er det mindre irritasjon og frustrasjon og bare gjøre det selv ja :/ men syns han kunne tatt i nå da, når du ikke er helt i toppform :/Selvfølgelig kan han, problemet er vel heller det at han aldri klarer å komme i gang, og jeg trenger de hyllene opp NÅ!!!!
Og dersom han skjønner alvoret i hvor fort jeg trenger den, bruker han 100 år på å gjøre jobben..
Han gjør mer enn normalt så kan egentlig ikke klage.Huff da er det mindre irritasjon og frustrasjon og bare gjøre det selv ja :/ men syns han kunne tatt i nå da, når du ikke er helt i toppform :/
Det er godt han hjelper til med annet daHan gjør mer enn normalt så kan egentlig ikke klage.
Jeg slipper blan annet unna ukeshandelen denne uken siden han gjør det.
Er bare et irritasjonsmoment da alt vi har av Ikea hyller her i huset (som er en del) er montert av meg, gjerne med hjelp av barna.
Har hvertfall en veldig glad og stolt 3-åring nå som har fått ny hylle på rommet sitt.
Tror han egentlig tenker at det er best å la meg gjøre det slik at det blir satt der jeg ønsker å ha demDet er godt han hjelper til med annet daKanskje han ikke helt ser det slik med ikea hyllene? Kanskje det kunne hjulpet å snakket med han om det?