Felles skravle 2015

Ja når endelig matlysten er litt på plass må man jo bare gripe sjangsen :p
Ja :p men jeg føler ofte at jeg får lyst på noe ordentlig mat ca en gang om dagen, gjerne til middagstider. Da stappet jeg i meg og blir kjempekvalm, men ved å slappe av på sofaen holder det seg gjerne nede :p

Huff så fælt :/ hahaha kanskje han er vegeterianer ja :p
Vi hadde kalkun middag med familien etter jul, å herregud huset stinket så fælt! Jeg hadde terrassedøren åpen mesteparten av kvelden da og var så ekstremt dårlig. Godt det ikke har vært slik igjen etter det for min del. Men har flyktet et par ganger da..

hehe, ja ble ikke noe julemat eller nyttårsmat på meg i år, satt rundt bordet og spiste boller :p Var egt bare 11 uker på vei så skulle vente med å fortelle dem det, men det var umulig :p

Ja :p men jeg føler ofte at jeg får lyst på noe ordentlig mat ca en gang om dagen, gjerne til middagstider. Da stappet jeg i meg og blir kjempekvalm, men ved å slappe av på sofaen holder det seg gjerne nede :p
Samme her, heldigvis mer mat som holder seg nede nå enn tidligere da :)

hehe, ja ble ikke noe julemat eller nyttårsmat på meg i år, satt rundt bordet og spiste boller :p Var egt bare 11 uker på vei så skulle vente med å fortelle dem det, men det var umulig :p
Vi fant ut at jeg var gravid 21. Desember :p ble ikke noe spesielt julemat her heller, litt pinnekjøtt på juleaften. Men ble sykt dårlig etter det så da var det minimalt etter det :/

God morgen jenter :D Tenkte jeg kunne bli litt aktiv her, virket så koselig :) Må spørre, er det noen av dere som har opplevd at baby snur seg og sparker innover rundt uke 20? Han gjorde det for en uke siden og gikk fra å ha full fest i magen til å så viiiidt kjenne små spark :(
Så koselig at du popper inn her og:) mange hyggelige damer her:D

Jeg fikk første ordentlig positive test 27 desember, men kvalmen startet før. Fikk i meg noe julemat, men alt kom opp igjen på natta :p

Trur detta med IKEA skruing er ein mannesjukdom :P Gubben HATAR alt som har med IKEA å gjer :P

Her finnes ikke en ting fra ikea:o hehe
Hos meg er det vel egentlig en håndverker ting da:p flatpakk fobi:p

• Liker
Reactions: EJ
Oppdatering kl 10:50

1. Beckymams 817
2. Kengu 742
3. Lady_Z 718
5. Mirell 609
5. m&m mini 574
7. lizzed 510
8. ALN89 454
9. olivia90 429
13. Sara 412
18. EJ 326
20. Hope91 321
24. Musemor med to små og en i magen 263
26. Lilleblomst_15 258
35. Peppercat 157
40. Fiona84 139
88. trinebeth 66

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 339 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Oi! Flott! Ukas mål er nådd :-D

Her finnes ikke en ting fra ikea:o hehe
Hos meg er det vel egentlig en håndverker ting da:p flatpakk fobi:p
Har lite ikea, men har da montert et par flatpakka kjøkken fra hth.. men du er vel sikkert nøye på stil

Har lite ikea, men har da montert et par flatpakka kjøkken fra hth.. men du er vel sikkert nøye på stil

Har ikke hatt råd til stil her:p haha
Men drømmen er å lage en del møbler selv. Har da montert et par flatpakka ting jeg og, er ikke det. Men ser på det som midlertidige møbler:p

Sa forresten feil, for kjøkkenet her er fra ikea:o ikke vi som har kjøpt da... men kunne godt tenkt meg et i skikkelig håndtverker stil ;)
Alt til sin tid med økonomi o.l, men jeg kjøper heller gamle stilmøbler og fikser de opp enn å kjøpe masse flatpakka ja:D

Har ikke hatt råd til stil her:p haha
Men drømmen er å lage en del møbler selv. Har da montert et par flatpakka ting jeg og, er ikke det. Men ser på det som midlertidige møbler:p

Sa forresten feil, for kjøkkenet her er fra ikea:o ikke vi som har kjøpt da... men kunne godt tenkt meg et i skikkelig håndtverker stil ;)
Alt til sin tid med økonomi o.l, men jeg kjøper heller gamle stilmøbler og fikser de opp enn å kjøpe masse flatpakka ja:D
Alle har jo hver sin stil.. vi er ganske normale og ikke så mye spesielle ting.. kjedelig, men vi liker det :-)

Back
Topp