Uff da, håper det ikke er så ille daVet ikke, er ikke noe særlig humør, blir vel noe junk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da, håper det ikke er så ille daVet ikke, er ikke noe særlig humør, blir vel noe junk
Uffda... ikke noe kjekt.Det syns jeg du skal gjøre.
Kan ikke bruke mine om dagen, er så hoven i fingrene at det gjør vondt å holde dem![]()
Endte opp med å stå opp fra senga for så å henge over doskåla... Usikker på om det er pga migrenen eller svangerskapet... Hurra..Må venta til elste er i seng, så skal eg finna meg litt sjokolade![]()
JaPå besøk hos mammaen din?![]()
Var veldig stille, passet bra det .. Slapp jeg å lese gjenno ørten siderSelv til å være fredag er det stille her i dag![]()
Ser på The Graham Norton showHva dere styrer med da? Nå er jeg på vei hjem![]()
Ble burgerUff da, håper det ikke er så ille da
Ligger som et slakt på sofaen og chatter.Hva dere styrer med da? Nå er jeg på vei hjem![]()
Deilig med litt mamma kosJasamboeren er på hyttetur med jobben, så da dro vi hit
![]()
Så du fikk dra hjem i dag? Hva har de gjort nå da?Hva dere styrer med da? Nå er jeg på vei hjem![]()
Ja, veldig deiligDeilig med litt mamma kosgodt å bli tatt litt vare på
![]()
Jurassic Park er det lenge siden jeg har sett!Guri, jeg kjeder meg sånn, så da tenkte jeg at jeg kanskje kunne slenge meg på denne skravleteåden for å se om det er flere som sitter oppe og som kjeder seg?
Akkurat nå står Jurassic Park på på tv her, men jeg er ikke særlig engasjert kjenner jeg.
Kan ikke huske å ha sett den på minst 10 år!Jurassic Park er det lenge siden jeg har sett!![]()