Felles skravle 2015

Da ble jeg sendt i seng av mannen.
Jeg er veldig sliten etter lege og shopping i dag, men slik jeg ser det kan det være av 2 grunner fra hans side :p

1. Den medfølende årsaken. Jeg er trøtt og sliten, og legen ber meg ta det med ro siden jeg ligger på grensen til svangerskapsforgiftning.
2. Den egoistiske årsaken. Jeg er trøtt og sliten, og han ønsker jeg skal orke å lage mat i kveld
Han vil du skal hvile og ta med ro

Følte meg så dum før i dag.

Jeg har en ryggskade.
Har blitt operert 2 ganger som barn for at jeg ikke skulle bli lam om havne i rullestol.
Som regel har jeg det veldig bra, men enkelte ganger får jeg "anfall". Det vil si at i et ekstremt kort øyeblikk mister jeg kontroll på det ene beinet.
Som regel syns det ikke, men en ytterst sjelden gang skjer det på feil sted midt i et skritt...

Tenk deg en meget tydelig høygravid dame inne på et storsenter blant masse folk helt brått og plutselig kollapser helt og ligger rett ut på bakken.....

Har aldri sett så mange reagere så fort.
huff :( godt at mange reagerte fort da <3

pappaen til bestevenninnen mi døde i natt.

Fant ut at min favoritt lærar på ungdomsskulen døde i natt/dag... Alt kan snus på hovudet på eit augenblink...

Da sovna endelig ungen. Nå kaller sofaen og jeg så mamma hadde kjøpt smågodt i sta :D nommis :D

Må venta til elste er i seng, så skal eg finna meg litt sjokolade :)

Selv til å være fredag er det stille her i dag :rolleyes:

Back
Topp