Felles skravle 2015

Har du prøve bekkenbelte nå?
Nei, har ikke det... koster jo så himla mye. Prøvd å få tak i de på helsestasjonen hver dag nå for å høre om de låner ut... men de tar jo aldri tlf :(

picc line er vell det hun andre har. Tror det er verdt de smertene, om det er vondt å legge inn.. jeg aner desverre ikke.

Håper det :) er spent om hva de bestemmer seg for da! Må vell bare vente til de kommer... De var opptatt når de ble tilkalt hit.

Nei, har ikke det... koster jo så himla mye. Prøvd å få tak i de på helsestasjonen hver dag nå for å høre om de låner ut... men de tar jo aldri tlf :(

Så kjedelig da! Har hørt at noen får låne av fysio da? Du har ikke mulighet for det?

Håper det :) er spent om hva de bestemmer seg for da! Må vell bare vente til de kommer... De var opptatt når de ble tilkalt hit.
Håpe de kommer snart!

Så kjedelig da! Har hørt at noen får låne av fysio da? Du har ikke mulighet for det?
Min fysio hadde ikke.... Ringte akkurat helsestasjonen igjen. Men grunnet sykdom så hadde de ikke tlf tid i dag sa de :O

Uffa.... håper det ikke blir verre! Bra du tok deg en sjekk! Da var det ikke bare du som var helt paranoid <3 ;)
Skulle til legen på svangerskapskontroll uansett.
Bare "flaks" at dette kom når jeg likevel hadde time..

Håpe de kommer snart!

Min fysio hadde ikke.... Ringte akkurat helsestasjonen igjen. Men grunnet sykdom så hadde de ikke tlf tid i dag sa de :O

Blir så imponert av dette! Skal ikke komme igjennom pga det? Det må da finnes noen som er på jobb?

Apotek 1 har bekkenbelte til rundt 500kr :)

Blir så imponert av dette! Skal ikke komme igjennom pga det? Det må da finnes noen som er på jobb?

Apotek 1 har bekkenbelte til rundt 500kr :)
Men er så kjedelig å bruke 500,- om det ikke hjelper :(

Hvor ble det av alle sammen? 19 minutter siden sist innlegg... og det var også fra meg :(

Jeg ligger på sofan og later meg. Venter på at d skal bli action, men den gang ei. Vurderer å sette på ei maskin med ullklær nå og brette og legge unna d som allerede er rent.

Mannen aner ikke hvor klærne skal :p

Oppdatering kl 12:39

1. Beckymams 750
2. Kengu 672
3. Lady_Z 650
4. Mirell 605
5. m&m mini 534
7. lizzed 480
8. ALN89 418
10. olivia90 394
12. Sara 363
17. Hope91 299
19. EJ 284
24. Musemor med to små og en i magen 241
28. Lilleblomst_15 208
35. Peppercat 152
37. Fiona84 134
73. trinebeth 66

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 290 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp