Nei, har ikke det... koster jo så himla mye. Prøvd å få tak i de på helsestasjonen hver dag nå for å høre om de låner ut... men de tar jo aldri tlfHar du prøve bekkenbelte nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, har ikke det... koster jo så himla mye. Prøvd å få tak i de på helsestasjonen hver dag nå for å høre om de låner ut... men de tar jo aldri tlfHar du prøve bekkenbelte nå?
picc line er vell det hun andre har. Tror det er verdt de smertene, om det er vondt å legge inn.. jeg aner desverre ikke.
Nei, har ikke det... koster jo så himla mye. Prøvd å få tak i de på helsestasjonen hver dag nå for å høre om de låner ut... men de tar jo aldri tlf![]()
Håpe de kommer snart!Håper deter spent om hva de bestemmer seg for da! Må vell bare vente til de kommer... De var opptatt når de ble tilkalt hit.
Min fysio hadde ikke.... Ringte akkurat helsestasjonen igjen. Men grunnet sykdom så hadde de ikke tlf tid i dag sa de :OSå kjedelig da! Har hørt at noen får låne av fysio da? Du har ikke mulighet for det?
Skulle til legen på svangerskapskontroll uansett.Uffa.... håper det ikke blir verre! Bra du tok deg en sjekk! Da var det ikke bare du som var helt paranoid <3![]()
Håpe de kommer snart!
Min fysio hadde ikke.... Ringte akkurat helsestasjonen igjen. Men grunnet sykdom så hadde de ikke tlf tid i dag sa de :O
Men er så kjedelig å bruke 500,- om det ikke hjelperBlir så imponert av dette! Skal ikke komme igjennom pga det? Det må da finnes noen som er på jobb?
Apotek 1 har bekkenbelte til rundt 500kr![]()
Ingen aning, jeg kom først nåHvor ble det av alle sammen? 19 minutter siden sist innlegg... og det var også fra meg![]()
Jaja, men da er no hvertfall du her daIngen aning, jeg kom først nå
HeheJeg sitter å ser på greystidsfordriv!
Ingen aning, jeg kom først nå
Jeg sitter å ser på greystidsfordriv!
Og du er her ennå ser jegJeg ser også på Grey's. Dr. McSteamy har vært savnet her i heimen![]()
Jobb her. Men kikar innom i små pauserHvor ble det av alle sammen? 19 minutter siden sist innlegg... og det var også fra meg![]()
HeheDet står på her også... men for noen gamle episoder...
Jeg ser også på Grey's. Dr. McSteamy har vært savnet her i heimen![]()
Straks er det jo privat praksis, det er gøyereBlir aldri lei av å se på gamle episoder![]()