Er opplett, men ikke solEr det sol hos dokke og? Det er det her. Perfekt på ein fredag. Snart helg og knallver![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er opplett, men ikke solEr det sol hos dokke og? Det er det her. Perfekt på ein fredag. Snart helg og knallver![]()
Opplett er braEr opplett, men ikke solMen så lenge det er opplett så skal jeg være glad. Poden er i byen med barnehagen, og da er alt annet enn nedbør bra
![]()
De skulle på museumOpplett er braså kos med bytur då. Skal dei på noko spesielt?
Så kjekt når dei først reiser dåDe skulle på museumIkke ofte de er på tur desverre, så håper de koser seg
![]()
Alene :O dumt du ikke bor nærmere! Tror vi kunne gjort mye artig sammen. hehehSitter og spiser lunsj alene på cafe...
Noen her som har erfaring med izi go stolene?sitter og vurderer sterkt nå, så får jeg med meg stelleveske og
![]()
Ja, det tror jeg nok de fårSå kjekt når dei først reiser dåhåper dei får ein super dag
![]()
Lurer på om den er ganske lik izi kid i-size? Eg er i alle fall veldig fornøgd med denSitter og spiser lunsj alene på cafe...
Noen her som har erfaring med izi go stolene?sitter og vurderer sterkt nå, så får jeg med meg stelleveske og
![]()
Berre å få køyre buss er vel kjekt for barnehagenJa, det tror jeg nok de fårSikkert ikke så alt for lenge til de er på bussen hjem igjen.
Alene :O dumt du ikke bor nærmere! Tror vi kunne gjort mye artig sammen. hehehJeg vil og på kafè.
Ja, ikke så ofte de gjør det. I barnehagen der han går har de det meste i nærområdetBerre å få køyre buss er vel kjekt for barnehagen![]()
Så bra at den ikke var blitt større, krysser fingrene for at den holder seg liten frem til fødselen slik at det ikke blir vanskelig!Hjemme igjenbebi har det fint og cysten er ca like stor. Skulle vente til oul før vi setter opp ny kontroll
kunne visst bli vanskelig å føde om den ble større... Gah..
Dagens gode gjerning var å la medisinstudenten få undersøke meg og.. Hurra...![]()
var veldig fint i formiddag, men nå skyet det veldig til og ble grått og trist :/ får håpe det letter snart igjenEr det sol hos dokke og? Det er det her. Perfekt på ein fredag. Snart helg og knallver![]()
Lurer på om den er ganske lik izi kid i-size? Eg er i alle fall veldig fornøgd med den![]()
Sitter og spiser lunsj alene på cafe...
![]()
Så bra at den ikke var blitt større, krysser fingrene for at den holder seg liten frem til fødselen slik at det ikke blir vanskelig!![]()
Men kan du ikke få sånn som hun andre på Juli har? Hva heter det da.... sånn inn i overarmen.
Å nyse med bekkenløsning.... det er vondt det![]()
picc line er vell det hun andre har. Tror det er verdt de smertene, om det er vondt å legge inn.. jeg aner desverre ikke.Jeg skal enten få picc line eller cvkså er bare å sitte å vente! Håper det ikke er så veldig vondt å legge det inn:/