Felles skravle 2015

Er det sol hos dokke og? Det er det her. Perfekt på ein fredag. Snart helg og knallver:D
Er opplett, men ikke sol :) Men så lenge det er opplett så skal jeg være glad. Poden er i byen med barnehagen, og da er alt annet enn nedbør bra :D

Er opplett, men ikke sol :) Men så lenge det er opplett så skal jeg være glad. Poden er i byen med barnehagen, og da er alt annet enn nedbør bra :D
Opplett er bra:D så kos med bytur då. Skal dei på noko spesielt?

Sitter og spiser lunsj alene på cafe... :)

Noen her som har erfaring med izi go stolene? :) sitter og vurderer sterkt nå, så får jeg med meg stelleveske og:D

Noen her som har erfaring med izi go stolene? :) sitter og vurderer sterkt nå, så får jeg med meg stelleveske og:D
Alene :O dumt du ikke bor nærmere! Tror vi kunne gjort mye artig sammen. heheh :P Jeg vil og på kafè.

Lurer på om den er ganske lik izi kid i-size? Eg er i alle fall veldig fornøgd med den:D

Alene :O dumt du ikke bor nærmere! Tror vi kunne gjort mye artig sammen. heheh :P Jeg vil og på kafè.

Hadde nok ikke skjedd om jeg ikke måtte slå ihje tid før svømminga da og var sulten. Har vært i en babybutikk like i nærheten av bassenget, så gidder ikke kjøre hjem i mellomtida for å snu :p

Berre å få køyre buss er vel kjekt for barnehagen:D
Ja, ikke så ofte de gjør det. I barnehagen der han går har de det meste i nærområdet :) så slipper å busse så mye.

Hjemme igjen :) bebi har det fint og cysten er ca like stor. Skulle vente til oul før vi setter opp ny kontroll :) kunne visst bli vanskelig å føde om den ble større... Gah..

Dagens gode gjerning var å la medisinstudenten få undersøke meg og.. Hurra... :p
Så bra at den ikke var blitt større, krysser fingrene for at den holder seg liten frem til fødselen slik at det ikke blir vanskelig! :)

Lurer på om den er ganske lik izi kid i-size? Eg er i alle fall veldig fornøgd med den:D

Mye mulig. Har jo absolutt ingen erfaring i det hele tatt med slikt :p hehe
Men hun i butikken skrøt fælt av den da:)

Jeg og vil! Ikke noe som skjer her nå uansett så, ikke annet enn murring.

MEN, glemte å få igjen bankkortet fra mannen..

Å nyse med bekkenløsning.... det er vondt det :(

Jeg skal enten få picc line eller cvk :) så er bare å sitte å vente! Håper det ikke er så veldig vondt å legge det inn:/
picc line er vell det hun andre har. Tror det er verdt de smertene, om det er vondt å legge inn.. jeg aner desverre ikke.

Back
Topp