Nå er jeg på vei til Ullevål og kjenner jeg gruer meg littgår nok bra
![]()
Skal du på kontroll? Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg på vei til Ullevål og kjenner jeg gruer meg littgår nok bra
![]()
Fortsatt vondt jaHvordan går d med hele den delen? Er du blitt noe bedre?
BraTenkte jeg skulle se hva de har, for å sammenligne priser osv. Liker ikke bestille rett fra nett før jeg har sett det i real life
Men skal se hva de har av bilseter og stellekommoder ihvertfall
Hvordan går det med dere i dag da?
Har time på gyn.pol. Har en cyste som vokser.. Fant den på tidlig ulSkal du på kontroll? Lykke til![]()
Ahh, kan vi bytte dag? Eg har også lyst på babyshop og basseng, ikkje sitte inne på kontorGod morgen alle
I dag har jeg tenkt meg til en babyshop for å titte litt før jeg skal på bassengtrening
Dere skal da?
Har time på gyn.pol. Har en cyste som vokser.. Fant den på tidlig ulhåper den har stoppet å vokse eller krymper
![]()
TakkFår håpe detlykke til!
Det renner bare litt og litt , som du egentlgi ikke merker så mye avNoen som har hatt delvis vannavgang eller bare sprunget litt lekk som kan forklare hvordan d var?
Lykke til hos gyn.pol.Har time på gyn.pol. Har en cyste som vokser.. Fant den på tidlig ulhåper den har stoppet å vokse eller krymper
![]()
Nå må du snart få føde vel, så lei som du er![]()
Jepp! Rant bare litt og litt. Brukte lang tid på å fylle opp et bind. Dro til føden og de testet for fostervann. Fikk time til igangsetting, men riene startet to timer før timen![]()
Jippi.Ok. Jeg har tatt på bind, så da får vi bare vente og se da. Men d er kommet lyserosa i bindet og på papiret når jeg tørker meg. Kan d være vannet?
ja fikk beskjed på butikken vi var innom at det ofte var salg i juni/juli for da skal de nye modellene komme inn etter?På høsten når det kommer nye modeller er det ofte salg på fjorårets modell..!!
Ja... Jeg er sånn.Hahaha burde visst det var flere av oss med de meningene her inne også ja.
Jeg begynte å blø sist, 8 timer senere var han uteOk. Jeg har tatt på bind, så da får vi bare vente og se da. Men d er kommet lyserosa i bindet og på papiret når jeg tørker meg. Kan d være vannet?
God morgen til deg ogsåGod morgen alle sammen![]()
Går litt i blod og fødsel akkurat nå"God morgen"litt sent inne idag, hva snakker vi om??
![]()
ah akkuratt der har jeg ikke så mye erfaring endaGår litt i blod og fødsel akkurat nåhihi