Felles skravle 2015

Jeg fikk til konfirmasjonen, veldig glad for det. Jeg ga mannen nå i fjor sommer, når han ble 35, men det er lenge siden vi har hørt fra hun som syr den, han må purre opp. Jeg tipset slekta, så han fikk noe sølv men mangler noe, som han må kjøpe (fikk noe penger også)
Jeg fikk festdrakt til konformasjonen jeg, siden mamma ikke likte fargene på bunaden da.. året etter kom bunaden med litt annen farge.. men festdrakt med sølv kostet mye den også for å si det sånn.. er en skikkelig en hvor mormor har brodert.. like mye broderi som på en bunad og veldig fin :-)

God morgen alle:D
I dag har jeg tenkt meg til en babyshop for å titte litt før jeg skal på bassengtrening:)
Dere skal da?
Jeg skal kose meg med mamma og pappa :-) vi går nok en tur til byen og spiser lunsj osv :-)

Jeg fikk festdrakt til konformasjonen jeg, siden mamma ikke likte fargene på bunaden da.. året etter kom bunaden med litt annen farge.. men festdrakt med sølv kostet mye den også for å si det sånn.. er en skikkelig en hvor mormor har brodert.. like mye broderi som på en bunad og veldig fin :-)
Tviler jeg ikke på.

Til ungene går jeg for masseproduserte festdrakt av ren økonomisk forklaring. Hans arver fetteren, men hun og kusina er det bare 8 mnd mellom, så det blir tett. Barnebunad for henne kan brukes i mange år, men det er jo mye jobb å brodere. De får festdrakt.

Hun får tilbud om bunad til konfirmasjonen, men han er gutt, det blir evt barnebunad til konf, og det vet jeg ikke om vi skal gå for, bunad tenker jeg han skal få, men når han er utvokst. 20-25 år?

Tviler jeg ikke på.

Til ungene går jeg for masseproduserte festdrakt av ren økonomisk forklaring. Hans arver fetteren, men hun og kusina er det bare 8 mnd mellom, så det blir tett. Barnebunad for henne kan brukes i mange år, men det er jo mye jobb å brodere. De får festdrakt.

Hun får tilbud om bunad til konfirmasjonen, men han er gutt, det blir evt barnebunad til konf, og det vet jeg ikke om vi skal gå for, bunad tenker jeg han skal få, men når han er utvokst. 20-25 år?
Synes det er smart jeg.. jeg hadde stripestakk med rutaliv da jeg var yngre.. hadde den i mange år :-)

Herrebunad er jo så fint, men er nok lurt å vente til de er utvokst og at de setter pris på det!

Jeg skal kose meg med mamma og pappa :-) vi går nok en tur til byen og spiser lunsj osv :-)

Så koselig:)
Har dere fint vær og eller? Her er det blå himmel og sol nå:D

Noe spesielt du skal kjøpe?:)

Ikke særlige planer her, være hjemme tenker jeg :)

Tenkte jeg skulle se hva de har, for å sammenligne priser osv. Liker ikke bestille rett fra nett før jeg har sett det i real life;)
Men skal se hva de har av bilseter og stellekommoder ihvertfall :D

Hvordan går det med dere i dag da?

Noen som har hatt delvis vannavgang eller bare sprunget litt lekk som kan forklare hvordan d var?

Festdrakt. Fin også.

Ikke bunad. Bunad er bunad, det er gammel tradisjon, håndtverk, dyrt.

Begge mine unger har festdrakt, jeg klarer ikke bruke så mange tusen på noe de vokser så fort fra. Jeg har dog litt lyst på barnebunad til dem etterhvert, vi får se.

Jeg har bunad, og mannen sin holder på å bli laget. Håper den er klar til mai!
Hahaha burde visst det var flere av oss med de meningene her inne også ja.

God morgen.
Da er gutten levert på skolen, og mann og frøken på toget.
Har litt tid nå før jeg tenker jeg skal ned å pakke fødebagen ved tanke på at jeg har en del plager som kan skyldes svangerskapsforgiftning.
Det behøver ikke bety det er den, men tar nå med den bagen for sikkerhetsskyld.
Gruer meg til å dra til legen :(
Masse lykke til hos legen i dag.

Noen som har hatt delvis vannavgang eller bare sprunget litt lekk som kan forklare hvordan d var?
Jepp! Rant bare litt og litt. Brukte lang tid på å fylle opp et bind. Dro til føden og de testet for fostervann. Fikk time til igangsetting, men riene startet to timer før timen :D

Back
Topp