Jepp.Har alle lagt seg allerede?
Vært i dusjen, og lagt meg nå.
Venter bare på at mannen skal se og komme seg ned
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp.Har alle lagt seg allerede?
Legger meg nåHar alle lagt seg allerede?
Neida.. ikke lagt meg.. glemte en omkjøring, så blir en halvtime ekstra før besøket kommer..Har alle lagt seg allerede?
Mange slitne gravide vel... eller folk som skal på jobb imorra...Så kjedelige dere er da ,kanskje egentlig burde ta hntet ...
Har alle lagt seg allerede?
Mange slitne gravide vel... eller folk som skal på jobb imorra...![]()
Ikke lenge igjen før de komme nå da kanskje?Neida.. ikke lagt meg.. glemte en omkjøring, så blir en halvtime ekstra før besøket kommer..
Høres ut som en tøff periode :-(Jeg venter på mannen, han er på vei hjem fra jobb så da tenkte jeg at jeg sitter oppe til han kommer hjem. Så får jeg snakket litt med ham i dag også, det er kjedelig når alt jeg ser av ham på et døgn den lille timen på morgenen, hvor vi stort sett er opptatt med hvert vårt for å få ting til å bli klart til avreise
Helt sikkert en kobinasjon av de to jaMange slitne gravide vel... eller folk som skal på jobb imorra...![]()
Huff ja :-( håper så inderlig det klaffer for dere neste pp!Jobb i morgen, trøtt og sliten definitivt ikke-gravid (mens i dag!) her.
20 minutter tenker jeg..Ikke lenge igjen før de komme nå da kanskje?
Høres ut som en tøff periode :-(
sånne perioder er i grunn fryktelig kjipe.Lang periode, dessverre. Håper at det er over om ikke så lenge. Kanskje. HAn påstår at neste uke skal han i alle fall kunne bidra mer med sin del av familielivet, men om det betyr at han leverer ungene, slik ordinør avtale er, og jeg henter (og han kommer hjem etter jeg vil ha lagt meg) vites ikke, pr nå både henter og leverer jeg, og ser ham altså sånn ca fra halv sju til sju på morgenen, og dersom jeg er våken når han kommer hjem. Heldigvis jobber han ikke noe særlig (annet enn hjemmekontor på kvelden) i helgene.
Takk for det! Har sydd litt på et babynest jeg skal gi bort i gave. Bruker litt tid, for jeg vil ikke ha det akkurat som mønsteret, så da blir det litt tenking og grubling. Og siden jeg skal gi det bort liker jeg at det er litt ordentlig, var ikke like nøye på det jeg laget til min egen babyHva har du sydd? God bedring til lille
Hehe, godt du ikke er detJa. Hadde jeg hvert høygravid nå hadde vannet gått.![]()
Så koselig! Gøy å sy babynest! Vurderer å sy et til ei venninne som har termin etter megTakk for det! Har sydd litt på et babynest jeg skal gi bort i gave. Bruker litt tid, for jeg vil ikke ha det akkurat som mønsteret, så da blir det litt tenking og grubling. Og siden jeg skal gi det bort liker jeg at det er litt ordentlig, var ikke like nøye på det jeg laget til min egen baby![]()