Felles skravle 2015

Syns det høres ut som du har vært veldig flink jeg:)
Her dumpa jeg ned på sofaen etter stuevask, og har ikke kommet opp igjen. Trøtt:o
Skikkelig lite ork idag altså! :-( Men skal få gjort resten også.. mulig jeg sender handleliste til sambo så jeg slipper butikken selv..!

Skikkelig lite ork idag altså! :-( Men skal få gjort resten også.. mulig jeg sender handleliste til sambo så jeg slipper butikken selv..!

Har hatt litt mer ork jeg da, men ikke nok. Haha
Men syns du har vært flink jeg:)
Han kan vel fint handle han;)

Javel? Det er dårlig når de skriver på hjemmesidene at man kan fly frem til uke 36 uten papirer da.
Kanskje jeg burde ringe norwegian for å dobbeltsjekke og...hm..

Ville ringt og dobbelsjekka og finna ut kva du evt trenger for å kunne fly i forhold av legeerklæring osv.

Ville ringt og dobbelsjekka og finna ut kva du evt trenger for å kunne fly i forhold av legeerklæring osv.
Skal ikke være nødvendig

1425563777124.jpg

Nei, skal ikkje vera nødvendig. Men hadde nok gjort det sjølv om.

Sikkert ikke dumt å ta en tlf, men jeg må da kunne bruke det mot dem evnt og :) hehe

Beklager å dra fram den 2 timer gamle diskusjonen :p ser at den er ferdigskravla for lenge sidan:D
Eg har forresten ingenting imot folk som ikkje likar Apple. Berre så det er sagt. Eg likar det. Ikkje så farlig om andre ikkje gjer det. :D
Eg likar forresten Android også eg, så skal ikkje stå på det. Vel, nok om det:p
liker begge deler jeg også :D Hadde iphone før men byttet til android nå, men har jo enda mac´en ;)

Et ork med organiserte ting når man er sliten, men blir sikkert koselig når man først kommer dit da.. rydding kan alltids utsettes ;-)
Ja, blir nok koselig likevel :) skal se om jeg rekker å ta ut av oppvaskmaskinen før vi går ihvertfall :p

Tihi, nå ligger jeg og beundrer mini som sparker mamman sin. Syns godt nå :D

Back
Topp