Hvilket merke er det? Eller heter den bare det? Skal sjekke den utHva med blå harmoni? Blågrå farge![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilket merke er det? Eller heter den bare det? Skal sjekke den utHva med blå harmoni? Blågrå farge![]()
Jeg er jo nyforelsket i grått, så jeg anbefaler det jegDet hørtes veldig fint ut, må få tatt meg en tur på malebutikk og skaffe fargeprøver![]()
Greit å være forann meg??Takk for oppdatering, var over målet mitt da hvertfall for denne uken. Greit å ligge litt foran
Å så heldig du er, hva var det du ikke ville ha? Om jeg kan spørrehehe ja det er det no, jeg jobbet i barnehage og visste mye av hva jeg ikke ville ha.
tipper du har tatt meg igjen på neste, du har skraavlet mye mer enn meg i dag.Greit å være forann meg??![]()
Ja det med at det rett og slett ikke er bra nok, vet jg går igjen. De har jo litt krav de som jobber med It også
Gikk vel mer på vognmerker, ubrukelige klær osv.Å så heldig du er, hva var det du ikke ville ha? Om jeg kan spørre![]()
Huff høres alt for kjent ut, tror dette er 3. Dagen uten nå. Veldig godt det, men kvalmen har blitt sterkere og så sykt svimmel :/Jeg kaster opp minst en gang om dagen.. Bah.. Noen ganger må jeg kjempe for å holde maten nede, da går jg og legger meg
Jeg er 13+4![]()
Krysser fingrene for detKan hende mariekjeks fungerer bedre for deg da. Slitsomt å være kvalm
I grunn ikke så rart de har høye krav når de har sånn jobb tenker jeg.De har ganske høye krav. Hehe
Men det fungerer helt sikkert greit nok for en vanlig mann i gata, så da blir det jo smak og behag.
Men mine tegneprogrammer osv fungerer mye bedre med windows.
Vet det er en del it folk som har brukt Linux til diverse ting og da
Har en far i barnehagen. Er dataingenør. Han sverger til apple, og det gjør bedriften han jobber i ogsåbåde mac og iphone
![]()
Vi kom aldri ordentlig i orden den gang vi flyttet inn for et år siden.Sikkert bare noe du føler, for du styrer jo hele tiden så det meste er vel på plass nå
Skulle egentlig legge meg litttipper du har tatt meg igjen på neste, du har skraavlet mye mer enn meg i dag.
Huff :/ hos meg ble ikke regionslederen noe spesielt glad, la ut stillingsannonse allerede når jeg var 5-6 uker på vei.. jeg har jo vært borte nå men håper jo jeg skal få kommet tilbake på jobb litt etter hvert iallefall :/ de ansatte ble glade da, og de greier seg fint når jeg er borte nå også. Får iallefall inn en ny frisør og så har de fått en assistent til å hjelpe seg. Det har jo jeg mast etter lenge nå..Fortalte det her og. Er eneste ansatt da, så fant ut at det var like greit å si det siden jeg regnet med å gå over til svangerskapspenger og. Ble ikke godt mottatt dessverre, men shit happenssynd for sjefen.
Ja, du er jo invitertmen spørs om du vil da... jeg har jo mac, apple tv, ipad og iphone i hus
*terge terge*
Greit det daCa det samme jeg har lagt på meg![]()
Har mange du skal besøke du fremover tror jeg.)
Har tenkt litt på grått også, har grått på sengegavlen så vil ikke at det skal gå i ett heller. Huff syns det er fryktelig vanskelig å velge altså :/Jeg er jo nyforelsket i grått, så jeg anbefaler det jeg![]()
Det hørtes veldig fint ut, må få tatt meg en tur på malebutikk og skaffe fargeprøver![]()