Felles skravle 2015

Ja det med at det rett og slett ikke er bra nok, vet jg går igjen. De har jo litt krav de som jobber med It også

De har ganske høye krav. Hehe
Men det fungerer helt sikkert greit nok for en vanlig mann i gata, så da blir det jo smak og behag.
Men mine tegneprogrammer osv fungerer mye bedre med windows.
Vet det er en del it folk som har brukt Linux til diverse ting og da

Å så heldig du er, hva var det du ikke ville ha? Om jeg kan spørre :)
Gikk vel mer på vognmerker, ubrukelige klær osv.
Å så hang jeg jo på forum så jeg fikk tips om hva sm var bra av diverse utstyr, og gooolet tester osv for å få det sikreste.

Vogner er jeg skikkelig sær på,, finnes så mye ræl.

Jeg kaster opp minst en gang om dagen.. Bah.. Noen ganger må jeg kjempe for å holde maten nede, da går jg og legger meg :)

Jeg er 13+4 :)
Huff høres alt for kjent ut, tror dette er 3. Dagen uten nå. Veldig godt det, men kvalmen har blitt sterkere og så sykt svimmel :/

De har ganske høye krav. Hehe
Men det fungerer helt sikkert greit nok for en vanlig mann i gata, så da blir det jo smak og behag.
Men mine tegneprogrammer osv fungerer mye bedre med windows.
Vet det er en del it folk som har brukt Linux til diverse ting og da
I grunn ikke så rart de har høye krav når de har sånn jobb tenker jeg.:)

Har en far i barnehagen. Er dataingenør. Han sverger til apple, og det gjør bedriften han jobber i også ;) både mac og iphone ;)

Joda, er sikkert forskjell der og. Jobben til mannen bruker iphone, men ikke mac. Det fungerer rett og slett ikke til det de jobber med.

Sikkert bare noe du føler, for du styrer jo hele tiden så det meste er vel på plass nå
Vi kom aldri ordentlig i orden den gang vi flyttet inn for et år siden.
Hadde det bare vært vanlig rydding og vasking hadde jeg vært ferdig for lenge siden.

Her er det full gjennomgang av alle skap, uåpnede esker, ting som bare har blitt plassert et sted siden det var en god ide akkurat da og så videre.
Er ganske mye vi aldri fikk ordentlig pakket ut, mye hives nå.
Har man ikke trengt det på et år, trenger man det ikke.

Fortalte det her og. Er eneste ansatt da, så fant ut at det var like greit å si det siden jeg regnet med å gå over til svangerskapspenger og. Ble ikke godt mottatt dessverre, men shit happens:p synd for sjefen.
Huff :/ hos meg ble ikke regionslederen noe spesielt glad, la ut stillingsannonse allerede når jeg var 5-6 uker på vei.. jeg har jo vært borte nå men håper jo jeg skal få kommet tilbake på jobb litt etter hvert iallefall :/ de ansatte ble glade da, og de greier seg fint når jeg er borte nå også. Får iallefall inn en ny frisør og så har de fått en assistent til å hjelpe seg. Det har jo jeg mast etter lenge nå..
Ikke kjekt når de blir sure,syns de kunne holdt det for seg selv da altså -.-

Ja, du er jo invitert ;) men spørs om du vil da... jeg har jo mac, apple tv, ipad og iphone i hus :P *terge terge*

Hahaha, klarer å lukke ørene jeg:p også kan jeg bare ta med samsung tlf og laptopen min for å terge litt tilbake:p haha

Folk skal få bruke det de vil for min del, men jeg har forelsket meg i samsung;)

Back
Topp