ALN89
Forumet er livet
HahahahaDa har jeg ihvertfall ikke fristet noen til å spise kake i dag da*går og tar seg litt krydderkake* hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahahahaDa har jeg ihvertfall ikke fristet noen til å spise kake i dag da*går og tar seg litt krydderkake* hahaha
Ja jeg har jo de bøkene fra jm og lese, så blir det en god del googling osv. Vil ikke kjøpe inn sykt mye som vi kanskje ikke kommer til å en gang få bruk for liksomJo mer man leser, jo mer får man med seg ;-) brukte litt tid på å orientere meg i jungelen før jeg begynte å handle inn..
Jeg jobber jo i barnehage, og med en gang man blir langtidssykemeldt så begynner ryktene. Sånn tror jeg det er på kvinnedominerte arbeidsplasser.Ja jeg har jo flere som har gått til meg i flere årnå gav jeg beskjed til de på jobb at de bare fikk gi beskjed om at jeg var gravid og at det var derfor, stakkars de graver jo å spørr om hvorfor jeg er borte
![]()
Nei nå skal jeg vell inn på salongen og levere enda en sykemelding, godt de på salongen skjønner/ser at jeg ikke kan jobbeverre med regionslederen -.- Så pusser vi opp soverommet vårt og jeg sliter sånn med å velge en farge til å ha på veggene :/ noen som har noen forslag??
Jeg starter alltid morgenen med masse vann, er mye mer behagelig å kaste opp vann enn matSånn følte jeg det også.. spiste noe for å kaste det opp.. så spiste jeg frokost en time senere som holdt seg inne
Ønsker du lunt eller litt mørkere da? Jeg har lavendel i stua.. veldig beroligende.. ellers elsker jeg disse mørke blågrå fargene..Nei nå skal jeg vell inn på salongen og levere enda en sykemelding, godt de på salongen skjønner/ser at jeg ikke kan jobbeverre med regionslederen -.- Så pusser vi opp soverommet vårt og jeg sliter sånn med å velge en farge til å ha på veggene :/ noen som har noen forslag??
Først etter 30 uker sambo virkelig har fått kjenne.. altså.. han kjente jo slag før, men nå kjenner man alt så enormt tydelig.. at det er et bein som glir over hånda f.eks
HuffJa, helt til jeg spiser.. Da kommer kvalmen igjen..formen lurer oss hele tiden
![]()
Har bare kjøpt det viktigste jeg.. så tar jeg resten om jeg trenger det ;-)Ja jeg har jo de bøkene fra jm og lese, så blir det en god del googling osv. Vil ikke kjøpe inn sykt mye som vi kanskje ikke kommer til å en gang få bruk for liksom![]()
Jeg er 100% sikker på at alle foreldrene vet at jeg er gravid, de to gangene jeg har vært sykemeldt tidligere har jeg sagt hvorfor. Nå har jeg ikke sagt noe og vært sykemeldt siden 25 januarJeg jobber jo i barnehage, og med en gang man blir langtidssykemeldt så begynner ryktene. Sånn tror jeg det er på kvinnedominerte arbeidsplasser.
Hahahahadævver
![]()
Jeg sa det til de ansatte med en gang, jeg er jo daglig leder og det hadde nok blitt dårlig stemning fort om jeg var sykemeldt så lenge uten at de fikk noen grunnJeg jobber jo i barnehage, og med en gang man blir langtidssykemeldt så begynner ryktene. Sånn tror jeg det er på kvinnedominerte arbeidsplasser.
Ja.. spiste frokostbl. Med youghurt.. det var greit å kaste opp.. vann var bedre enn ikke å ha no i magen iafJeg starter alltid morgenen med masse vann, er mye mer behagelig å kaste opp vann enn matfeeling clever
hehe
hehe ja det er det no, jeg jobbet i barnehage og visste mye av hva jeg ikke ville ha.Ja har heldigvis det, men det er veldig mye å sette seg inn i når man ikke har barn fra før av vist![]()
Jeg kaster opp minst en gang om dagen.. Bah.. Noen ganger må jeg kjempe for å holde maten nede, da går jg og legger megHuffjeg har heldigvis ikke kastet opp på et par dager nå, merker det hjelper en smule på energien. Men så sykt kvalm og svimmel :/ Håper det kommer seg snart for deg, hvor langt er du på vei nå?
Kan hende mariekjeks fungerer bedre for deg da. Slitsomt å være kvalmJa har fungert godt for et par venninner men ikke for meg, typisk :/ Håper kvalmen gir seg snart da, det hadde vært det aller beste![]()
Har tenkt en lun mørkere farge, men føler alle fargene jeg velger går i kaffifargerJeg er veldig glad i litt mørkere farger på soverommet, men ikke for varm farge
En lilla eller blå f.eksevnt som en kontrastvegg
Det hørtes i grunn godt ut det også synes jegHar storesøsters penger her, men tror jeg lager meg salat og pitabrød hjemme istedet.
Nei, må da plage dere en god stund tilIkke gjør det da![]()
Nei, tror jeg står over morkaka da. Da tror jeg mye hadde kommet i retur her oghaha
Jeg sa det til de ansatte med en gang, jeg er jo daglig leder og det hadde nok blitt dårlig stemning fort om jeg var sykemeldt så lenge uten at de fikk noen grunn