Felles skravle 2015

Jo mer man leser, jo mer får man med seg ;-) brukte litt tid på å orientere meg i jungelen før jeg begynte å handle inn..
Ja jeg har jo de bøkene fra jm og lese, så blir det en god del googling osv. Vil ikke kjøpe inn sykt mye som vi kanskje ikke kommer til å en gang få bruk for liksom :p

Ja jeg har jo flere som har gått til meg i flere år :( nå gav jeg beskjed til de på jobb at de bare fikk gi beskjed om at jeg var gravid og at det var derfor, stakkars de graver jo å spørr om hvorfor jeg er borte :p
Jeg jobber jo i barnehage, og med en gang man blir langtidssykemeldt så begynner ryktene. Sånn tror jeg det er på kvinnedominerte arbeidsplasser.

Nei nå skal jeg vell inn på salongen og levere enda en sykemelding, godt de på salongen skjønner/ser at jeg ikke kan jobbe :p verre med regionslederen -.- Så pusser vi opp soverommet vårt og jeg sliter sånn med å velge en farge til å ha på veggene :/ noen som har noen forslag??

Jeg er veldig glad i litt mørkere farger på soverommet, men ikke for varm farge:)
En lilla eller blå f.eks:) evnt som en kontrastvegg

Nei nå skal jeg vell inn på salongen og levere enda en sykemelding, godt de på salongen skjønner/ser at jeg ikke kan jobbe :p verre med regionslederen -.- Så pusser vi opp soverommet vårt og jeg sliter sånn med å velge en farge til å ha på veggene :/ noen som har noen forslag??
Ønsker du lunt eller litt mørkere da? Jeg har lavendel i stua.. veldig beroligende.. ellers elsker jeg disse mørke blågrå fargene..

Først etter 30 uker sambo virkelig har fått kjenne.. altså.. han kjente jo slag før, men nå kjenner man alt så enormt tydelig.. at det er et bein som glir over hånda f.eks

Regner med deg kommer etterhvert her. Spesielt om magen beveger på seg. Hehe

Ja, helt til jeg spiser.. Da kommer kvalmen igjen.. :( formen lurer oss hele tiden :(
Huff :( jeg har heldigvis ikke kastet opp på et par dager nå, merker det hjelper en smule på energien. Men så sykt kvalm og svimmel :/ Håper det kommer seg snart for deg, hvor langt er du på vei nå?

Ja jeg har jo de bøkene fra jm og lese, så blir det en god del googling osv. Vil ikke kjøpe inn sykt mye som vi kanskje ikke kommer til å en gang få bruk for liksom :p
Har bare kjøpt det viktigste jeg.. så tar jeg resten om jeg trenger det ;-)

Jeg jobber jo i barnehage, og med en gang man blir langtidssykemeldt så begynner ryktene. Sånn tror jeg det er på kvinnedominerte arbeidsplasser.
Jeg er 100% sikker på at alle foreldrene vet at jeg er gravid, de to gangene jeg har vært sykemeldt tidligere har jeg sagt hvorfor. Nå har jeg ikke sagt noe og vært sykemeldt siden 25 januar :p

Jeg sa det til de ansatte med en gang, jeg er jo daglig leder og det hadde nok blitt dårlig stemning fort om jeg var sykemeldt så lenge uten at de fikk noen grunn

Jeg starter alltid morgenen med masse vann, er mye mer behagelig å kaste opp vann enn mat :) feeling clever :D hehe
Ja.. spiste frokostbl. Med youghurt.. det var greit å kaste opp.. vann var bedre enn ikke å ha no i magen iaf

Huff :( jeg har heldigvis ikke kastet opp på et par dager nå, merker det hjelper en smule på energien. Men så sykt kvalm og svimmel :/ Håper det kommer seg snart for deg, hvor langt er du på vei nå?
Jeg kaster opp minst en gang om dagen.. Bah.. Noen ganger må jeg kjempe for å holde maten nede, da går jg og legger meg :)

Jeg er 13+4 :)

Jeg er veldig glad i litt mørkere farger på soverommet, men ikke for varm farge:)
En lilla eller blå f.eks:) evnt som en kontrastvegg
Har tenkt en lun mørkere farge, men føler alle fargene jeg velger går i kaffifarger :p latte i stuen, machiato i innergangen :p har sett litt på en mørkere brun, men det blir så mye brunt også -.- vanskelig!

Jeg sa det til de ansatte med en gang, jeg er jo daglig leder og det hadde nok blitt dårlig stemning fort om jeg var sykemeldt så lenge uten at de fikk noen grunn

Fortalte det her og. Er eneste ansatt da, så fant ut at det var like greit å si det siden jeg regnet med å gå over til svangerskapspenger og. Ble ikke godt mottatt dessverre, men shit happens:p synd for sjefen.

Back
Topp