Felles skravle 2015

Enig med deg. Og ja, de fleste it folk jeg snakker med er ikke kjempebegeistret de heller. Dyrt i forhold til hva man får er det og
Nei, men det er mitt valg, jeg skjønner ikke hvorfor folk som liker apple har såå store problemer med å skjønne at ikke alle liker det.
Amper stemning gitt :P Jeg sverger til apple, og har hatt iphone de siste 5 årene. Var innom HTC i 3 mnd, men det var absolutt ikke noe for meg. Alle har vell sin favoritt, eller? Og alle må jo få lov å mene forskjellig :) Jeg var bare litt nyskjerrig jeg, på hvorfor du ikke likte det :)

Jeez så trege onecall er til åsvare, den kundeservicen der er ikke mye å skryte av gitt. godt jeg skal bort fra de snart.

Amper stemning gitt :p Jeg sverger til apple, og har hatt iphone de siste 5 årene. Var innom HTC i 3 mnd, men det var absolutt ikke noe for meg. Alle har vell sin favoritt, eller? Og alle må jo få lov å mene forskjellig :) Jeg var bare litt nyskjerrig jeg, på hvorfor du ikke likte det :)
Selvsagt får man ha si mening, men år det gang på gang kommer skjønner ikke hvorfor man ikke liker apple +++ så blir man littt lei. For noen finnes det altså bedre telefoner enn apple og sånn er det:)

Det blir nok veldi gdeilig ja, så er det klart til minstemann kommer
Ja :D ble super happy! Storebror begynner i barnehage i nabolaget der 3.August også, så er greit for han å være på plass til da :)

Så flott! Flink du :)
Flink du er til å styre og ordne:)

Vel må jo det før babyen kommer.
Og dessuten, jo fortere jeg blir ferdig, jo mer hvile før jeg før han kommer.
Og på den måten jeg rodner nå blir det mye lettere å holde det ryddig og rent her etterpå
Får også den siste tiden til å gå litt fortere

Selvsagt får man ha si mening, men år det gang på gang kommer skjønner ikke hvorfor man ikke liker apple +++ så blir man littt lei. For noen finnes det altså bedre telefoner enn apple og sånn er det:)
Man blir vell litt "hekta" på ett merke når man har funnet noe man virkelig liker :)

Har en del møbler ja. Så glad vi har mye familie som kan hjelpe. Ikke så mye jeg får gjort i juli tenker jeg :p
Nei det er kanskje sant, Vi flyttet da kengubarnet var 8 mnd, huhei det var hektisk. Da krabbet han, hadde begynt å gå rundt møbler og var særdeles aktiv.

Ja jeg vet det er sånn i veldig mange It-miljø, det er det nok en grunn til:)

Antakeligvis. Er vel også en del programmer osv som er mye i bruk, som ikke fungerer til mac. Og de alternativene man evnt har ikke er bra nok.
3 av kompisene til mannen jobber vel innen it, og ingen er spesielt glad i macen. Mannen her er elektronikk ingeniør og er heller ikke glad i det.

Nei det er kanskje sant, Vi flyttet da kengubarnet var 8 mnd, huhei det var hektisk. Da krabbet han, hadde begynt å gå rundt møbler og var særdeles aktiv.
Når vi får nøkkelen er jeg jo nesten dagsventende :P Men kanskje en real utvask fra her vi bor nå kan sette ting i gang :P

Antakeligvis. Er vel også en del programmer osv som er mye i bruk, som ikke fungerer til mac. Og de alternativene man evnt har ikke er bra nok.
3 av kompisene til mannen jobber vel innen it, og ingen er spesielt glad i macen. Mannen her er elektronikk ingeniør og er heller ikke glad i det.
Ja det med at det rett og slett ikke er bra nok, vet jg går igjen. De har jo litt krav de som jobber med It også

Back
Topp