Felles skravle 2015

Eg likar Apple, så eg blir litt nysgjerrig når eg les slikt. Kvifor er ikkje epleprodukter bra for deg?
Fordi jeg liker den ikke, liker ikke oppsettet, den er alt for enkel ++++++
Jeg har aldri likt apple , er også gift med en itkonsulent og ingen av de han jobber med synes apple er noe.
Bruker ikke mange tusen på en middelmådig telefon:)

Da hadde mannen klikka :p

Mente at kapslene var bedre :p bare tanken på å holde en bit av morkaka i hånda... Blææ :p

Min og. Hehe
Beste alternativet er nok kapslene ja, men føler ikke stort behov for de heller ;)

Fordi jeg liker den ikke, liker ikke oppsettet, den er alt for enkel ++++++
Jeg har aldri likt apple , er også gift med en itkonsulent og ingen av de han jobber med synes apple er noe.
Bruker ikke mange tusen på en middelmådig telefon:)

Enig med deg. Og ja, de fleste it folk jeg snakker med er ikke kjempebegeistret de heller. Dyrt i forhold til hva man får er det og

Var det godt å sove litt til?
Hva er planene for dagen?
God morgen :) fått sove litt?
Var veldig deilig å fått sovet litt til.

Har satt i gang andre vaskemaskin og tørketrommel for dagen.
Skal legge sammen noen rene klær etterpå, og prøve å få oversikt over hva som gjenstår før babyen kommer.

Juhu! Fikk akkurat mail fra utbygger. Når vi kjøpte leiligheten vår i høst, så var det ferdigstilling høsten 2015. Nå ser det ut som at ferdigstilling blir i Juni 2015 i stede. Lykken er jo å være flyttet inn før lillesøster blir født :D

Juhu! Fikk akkurat mail fra utbygger. Når vi kjøpte leiligheten vår i høst, så var det ferdigstilling høsten 2015. Nå ser det ut som at ferdigstilling blir i Juni 2015 i stede. Lykken er jo å være flyttet inn før lillesøster blir født :D
Det blir nok veldi gdeilig ja, så er det klart til minstemann kommer

Nei, men det er mitt valg, jeg skjønner ikke hvorfor folk som liker apple har såå store problemer med å skjønne at ikke alle liker det.

Er denne diskusjonen virkelig oppe igjen :p haha! Har ingen problemer med at du ikke liker Apple, men de som er Samsung fan skjønner ikke oss med Apple heller ;)

Back
Topp