God morgenDa er jeg våken igjen.
Flinke dere er til å skravle i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenDa er jeg våken igjen.
Flinke dere er til å skravle i dag![]()
Husker ikke når det ga seg sist, men husker jeg måtte kaste opp før julemiddagen. Da var jeg noen og tjue uker på veiJa, får håpe det gir segHer sluttet jeg på kvalmestillende i uke 18. Kvalme er noe DRITT!!!
Jeg har galaxy s5.. fornøyd med denGalaxy s4 acitve har jeg nå.
så søt
leser den får litt blandet kritikke rmen det er den jeg heller mest mot å kjøpe nåJeg har galaxy s5.. fornøyd med den![]()
Fordi jeg liker den ikke, liker ikke oppsettet, den er alt for enkel ++++++Eg likar Apple, så eg blir litt nysgjerrig når eg les slikt. Kvifor er ikkje epleprodukter bra for deg?
Da hadde mannen klikka![]()
Mente at kapslene var bedrebare tanken på å holde en bit av morkaka i hånda... Blææ
![]()
Fordi jeg liker den ikke, liker ikke oppsettet, den er alt for enkel ++++++
Jeg har aldri likt apple , er også gift med en itkonsulent og ingen av de han jobber med synes apple er noe.
Bruker ikke mange tusen på en middelmådig telefon![]()
ebayså søthvor er denne fra?
Ja jeg vet det er sånn i veldig mange It-miljø, det er det nok en grunn tilEnig med deg. Og ja, de fleste it folk jeg snakker med er ikke kjempebegeistret de heller. Dyrt i forhold til hva man får er det og
Nei, sykehuset skal få lov til å kvitte seg med denMin og. Hehe
Beste alternativet er nok kapslene ja, men føler ikke stort behov for de heller![]()
Fordi vi er motstandere av epleprodukter, de er ikke bra nok for oss![]()
Var det godt å sove litt til?
Hva er planene for dagen?
Var veldig deilig å fått sovet litt til.God morgenfått sove litt?
Nei, men det er mitt valg, jeg skjønner ikke hvorfor folk som liker apple har såå store problemer med å skjønne at ikke alle liker det.Kan kanskje skjønne mobilen, men ikke iPad, AppleTV eller Mac..
Så flott! Flink duVar veldig deilig å fått sovet litt til.
Har satt i gang andre vaskemaskin og tørketrommel for dagen.
Skal legge sammen noen rene klær etterpå, og prøve å få oversikt over hva som gjenstår før babyen kommer.
Flink du er til å styre og ordneVar veldig deilig å fått sovet litt til.
Har satt i gang andre vaskemaskin og tørketrommel for dagen.
Skal legge sammen noen rene klær etterpå, og prøve å få oversikt over hva som gjenstår før babyen kommer.
Det blir nok veldi gdeilig ja, så er det klart til minstemann kommerJuhu! Fikk akkurat mail fra utbygger. Når vi kjøpte leiligheten vår i høst, så var det ferdigstilling høsten 2015. Nå ser det ut som at ferdigstilling blir i Juni 2015 i stede. Lykken er jo å være flyttet inn før lillesøster blir født![]()
Nei, men det er mitt valg, jeg skjønner ikke hvorfor folk som liker apple har såå store problemer med å skjønne at ikke alle liker det.
Ja den er visst det siden jeg skal ha ny mobil.Er denne diskusjonen virkelig oppe igjenhaha! Har ingen problemer med at du ikke liker Apple, men de som er Samsung fan skjønner ikke oss med Apple heller
![]()