Felles skravle 2015

Ønsker du lunt eller litt mørkere da? Jeg har lavendel i stua.. veldig beroligende.. ellers elsker jeg disse mørke blågrå fargene..
Tenkte lun =mørkere jeg, tror kanskje jeg er på bærtur? Iallefall en mørkere men ikke for mørk. Det er ikke store rommet :p

Har tenkt en lun mørkere farge, men føler alle fargene jeg velger går i kaffifarger :p latte i stuen, machiato i innergangen :p har sett litt på en mørkere brun, men det blir så mye brunt også -.- vanskelig!

Hva med en type gråblå for å komme litt vekk fra det brune? Får mange lune nyanser der og:)

Har tenkt en lun mørkere farge, men føler alle fargene jeg velger går i kaffifarger :p latte i stuen, machiato i innergangen :p har sett litt på en mørkere brun, men det blir så mye brunt også -.- vanskelig!
Hva med blå harmoni? Blågrå farge :-)

Ja.. spiste frokostbl. Med youghurt.. det var greit å kaste opp.. vann var bedre enn ikke å ha no i magen iaf
Tror vi alle finner måter å leve livet best mulig i de verste periodene :) jeg spise risengrynsgrøt en gang i starten, aldri igjen. Det er ekkelt å kaste opp det...

Tror vi alle finner måter å leve livet best mulig i de verste periodene :) jeg spise risengrynsgrøt en gang i starten, aldri igjen. Det er ekkelt å kaste opp det...
Jepp! Man finner sin måte å takle det på..

Nei, må da plage dere en god stund til :p

Hva med en morkakesmoothie? :p

Hm...da kan man jo tilsette litt andre smaker også, så det hadde kanskje vært forfriskende nå som det blir litt varmere i været osv :D :confused:

Jeg er 100% sikker på at alle foreldrene vet at jeg er gravid, de to gangene jeg har vært sykemeldt tidligere har jeg sagt hvorfor. Nå har jeg ikke sagt noe og vært sykemeldt siden 25 januar :p
Her fikk de skriv over nyttår. Da var jeg 13-14 uker på vei. Synes det var greit å gå ut med siden jeg var langtidssykemeldt og det måtte inn en ny pedagog for meg.

Jeg sa det til de ansatte med en gang, jeg er jo daglig leder og det hadde nok blitt dårlig stemning fort om jeg var sykemeldt så lenge uten at de fikk noen grunn
Er det kommet inn noen i din stilling nå da? Som har overtatt driften?

Uff, nei :p men altså de som ber om å få med seg morkaka hjem... Hvordan får de den? Typ i en remapose eller? :p

Hahaha, frysepose kanskje? :o :p
Nei, aner ikke, men leste vel noe om at man kan få gjort de om til tabletter/kapsler og :confused: bare å svelge unna;)

Her fikk de skriv over nyttår. Da var jeg 13-14 uker på vei. Synes det var greit å gå ut med siden jeg var langtidssykemeldt og det måtte inn en ny pedagog for meg.
Hos meg har det vært en ped. Leder på disp fra en annen avdeling enn så lenge :) så den biten er veldig grei. Tror jeg venter med å si noe før neste uke, er sykemeldt hele neste uke og. Håper jeg blir i litt bedre form så jeg kan jobbe litt gradert..

Back
Topp