Kos deg, vasking er kjedeligNå skal jeg rydde og vaske stua mi tenkte jegog nyte at sola titter inn til meg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg, vasking er kjedeligNå skal jeg rydde og vaske stua mi tenkte jegog nyte at sola titter inn til meg
![]()
Tenkte lun =mørkere jeg, tror kanskje jeg er på bærtur? Iallefall en mørkere men ikke for mørk. Det er ikke store rommetØnsker du lunt eller litt mørkere da? Jeg har lavendel i stua.. veldig beroligende.. ellers elsker jeg disse mørke blågrå fargene..
skal på jobb, bvaske klær og rydde hus.Skal slappe av litt, rydde litt og så skal vi på vinterfest i bhg til snuppadu da?
Har tenkt en lun mørkere farge, men føler alle fargene jeg velger går i kaffifargerlatte i stuen, machiato i innergangen
har sett litt på en mørkere brun, men det blir så mye brunt også -.- vanskelig!
Hva med blå harmoni? Blågrå fargeHar tenkt en lun mørkere farge, men føler alle fargene jeg velger går i kaffifargerlatte i stuen, machiato i innergangen
har sett litt på en mørkere brun, men det blir så mye brunt også -.- vanskelig!
Tror vi alle finner måter å leve livet best mulig i de verste periodeneJa.. spiste frokostbl. Med youghurt.. det var greit å kaste opp.. vann var bedre enn ikke å ha no i magen iaf
Jepp! Man finner sin måte å takle det på..Tror vi alle finner måter å leve livet best mulig i de verste periodenejeg spise risengrynsgrøt en gang i starten, aldri igjen. Det er ekkelt å kaste opp det...
Nei, må da plage dere en god stund til
Hva med en morkakesmoothie?![]()
Kos deg, vasking er kjedelig![]()
Her fikk de skriv over nyttår. Da var jeg 13-14 uker på vei. Synes det var greit å gå ut med siden jeg var langtidssykemeldt og det måtte inn en ny pedagog for meg.Jeg er 100% sikker på at alle foreldrene vet at jeg er gravid, de to gangene jeg har vært sykemeldt tidligere har jeg sagt hvorfor. Nå har jeg ikke sagt noe og vært sykemeldt siden 25 januar![]()
Uff, neiHm...da kan man jo tilsette litt andre smaker også, så det hadde kanskje vært forfriskende nå som det blir litt varmere i været osv![]()
![]()
Iphone 6pluss er bestVil ha meg ny telefon, men vet ikke hva jeg skal velge lenger.
Vil ha meg ny telefon, men vet ikke hva jeg skal velge lenger.
Haha jeg gir deg ikke det forbudet hvertfallI know. Derfor jeg sitter her og skravler istedet
Noen må gi meg forbud tror jeg...
Er det kommet inn noen i din stilling nå da? Som har overtatt driften?Jeg sa det til de ansatte med en gang, jeg er jo daglig leder og det hadde nok blitt dårlig stemning fort om jeg var sykemeldt så lenge uten at de fikk noen grunn
Uff, neimen altså de som ber om å få med seg morkaka hjem... Hvordan får de den? Typ i en remapose eller?
![]()
Hos meg har det vært en ped. Leder på disp fra en annen avdeling enn så lengeHer fikk de skriv over nyttår. Da var jeg 13-14 uker på vei. Synes det var greit å gå ut med siden jeg var langtidssykemeldt og det måtte inn en ny pedagog for meg.
Iphone kommer ikke inn i hus herIphone 6pluss er best![]()
Har det nå men har ikke vært fornøyd med den jeg har nå, vært fornøyd med de andre daSamsung er jeg veldig fornøyd med![]()