Ja har heldigvis det, men det er veldig mye å sette seg inn i når man ikke har barn fra før av vistJa, da har du litt på deg fortsatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja har heldigvis det, men det er veldig mye å sette seg inn i når man ikke har barn fra før av vistJa, da har du litt på deg fortsatt
Ja har fungert godt for et par venninner men ikke for meg, typisk :/ Håper kvalmen gir seg snart da, det hadde vært det aller besteFor noen fungerer ritz, jeg fikk det tipset av legen og det var bra for meg.
Nei, hadde nok vært mer en belastning. Kan ikke sitte på gulvet, kan ikke kle på, ikke løft osv. Listen er for langNei man må jo være oppegående, og kunne gjøre en god jobb. Det hadde iallefall ikke jeg greid nå :/
Og selvfølgelig ikke du heller med bekkenet og alt :/ huff :/
Ja, så tenker det er helt normalt
WHAT? Vil han ikke ta på magen? heheMin mann ber meg vekke han om natten om hun begynner å lage liv
![]()
Æsj så kjedelig at han har dratt med det da, har du ikke noe penger liggendes heller?
Hva skal dere gjjøre i dag?
Huff ja her også, å så kjekt når man får meldinger fra alle som vil ha time og kjenner meg. Føler meg som verdens verste når jeg er borte så lenge, kjempe dårlig samvittighetNei, hadde nok vært mer en belastning. Kan ikke sitte på gulvet, kan ikke kle på, ikke løft osv. Listen er for lang![]()
Bare å prøce seg fremNå har jeg fått i meg et halvt horn :/ smakte ikke godt, men det hjelper vell på![]()
Så rart alle har mast om den ritz kjeksen til meg hele tiden nå, har kjøpt inn den gjende eller hva den heter og mariekjeks og så kanskje det hjelper bedre?
Vaske! :-/ besøk seint i kveld :-DHva skal dere gjjøre i dag?
Å der kom nesten frokosten opp igjenHahaha, skal den ikke spises da???![]()
Får håpe jeg finner min sort snart daBare å prøce seg fremalle er forskjellige ;-)
Sånn følte jeg det også.. spiste noe for å kaste det opp.. så spiste jeg frokost en time senere som holdt seg innePleier å bli litt bedre etter en får kastet opp føler jeg, huff jeg håper jeg snart blir bedre :/ lei av at formen går så veldig opp og ned -.-
Ja, er vell noen som bruker deg som fast frisør... kjedelig når du liksom ikke kan gjøre noe for deHuff ja her også, å så kjekt når man får meldinger fra alle som vil ha time og kjenner meg. Føler meg som verdens verste når jeg er borte så lenge, kjempe dårlig samvittighet![]()
Skal slappe av litt, rydde litt og så skal vi på vinterfest i bhg til snuppaHva skal dere gjjøre i dag?
Å der kom nesten frokosten opp igjenhuff!!
nei!!
Jo mer man leser, jo mer får man med seg ;-) brukte litt tid på å orientere meg i jungelen før jeg begynte å handle inn..Ja har heldigvis det, men det er veldig mye å sette seg inn i når man ikke har barn fra før av vist![]()
Ja, helt til jeg spiser.. Da kommer kvalmen igjen..Pleier å bli litt bedre etter en får kastet opp føler jeg, huff jeg håper jeg snart blir bedre :/ lei av at formen går så veldig opp og ned -.-
Ja jeg har jo flere som har gått til meg i flere årJa, er vell noen som bruker deg som fast frisør... kjedelig når du liksom ikke kan gjøre noe for de![]()
Først etter 30 uker sambo virkelig har fått kjenne.. altså.. han kjente jo slag før, men nå kjenner man alt så enormt tydelig.. at det er et bein som glir over hånda f.eksHar vel noe med det at det ikke kjennes så tydelig enda vil jeg tro. Når jeg ikke er 100% sikker på at det er spark, så kan jo ikke han være det heller. Og det er ikke mye som kjennes heller. Håper det blir litt tydeligere snart