Felles skravle 2015

Kjente de første små sprellene nyttårshelgen. Så 13-14 uker på vei var jeg da.

Det var tidlig ja. Syns det går tregt her jeg:p men har kjent noe hver dag dem siste uka selv når jeg ligger helt i ro. Men kan godt bli tydeligere. Kan på en måte forveksles med sterk leamus:p haha

Jordmor sa til meg 26-28. Men det kan være fordi jeg har kaka foran kanskje? :)
Så lenge du har kjent det såpass lenge allerede, så ville jeg ringt føden og om det brått ble helt stille en dag ja
Jordmora mi sa også fra uke 26.. :-)

Det var tidlig ja. Syns det går tregt her jeg:p men har kjent noe hver dag dem siste uka selv når jeg ligger helt i ro. Men kan godt bli tydeligere. Kan på en måte forveksles med sterk leamus:p haha
Her beveger hele magen seg nå. Du ser helt tydelig sparkene :D Hadde morkaken forann sist, så kjenner det helt annerledes denne gangen. Fasinerende!

Jordmor sa til meg 26-28. Men det kan være fordi jeg har kaka foran kanskje? :)
Så lenge du har kjent det såpass lenge allerede, så ville jeg ringt føden og om det brått ble helt stille en dag ja
Neineinei!! Du forkorter ikke morkaka til kaka!! Grøss og gru :p

Hmm... leste bare ett eller annet sted at det var fra uke 24. Skal til JM neste torsdag, så da sier hun kanskje noe da :)
Jepp :-) men endring i liv bør man ta alvorlig uansett tenker jeg :-) men pleier å drikke kald saft og spise no søtt.. da kommer bevegelsene raskt

Jepp :) men endring i liv bør man ta alvorlig uansett tenker jeg :)
Helt klart! Men samtidig så er det helt normalt at de er stille noen dager og aktiv noen dager :) I går var hun super aktiv!

Helt klart! Men samtidig så er det helt normalt at de er stille noen dager og aktiv noen dager :) I går var hun super aktiv!
Jepp.. er sånn her også.. enkelte dager veldig aktiv, andre dager betydelig roligere..

Her beveger hele magen seg nå. Du ser helt tydelig sparkene :D Hadde morkaken forann sist, så kjenner det helt annerledes denne gangen. Fasinerende!

Her har jeg ikke sett mye. Har kjent med hånda da:) mannen har ikke kjent noe enda, men han vil ikke ta på magen min:o
"Hørt at man ikke skal ta på magen til gravide" :p blæ! Blir litt annerledes når det er dama di og babyen din da men. Det kommer vel :)

Ble litt skuffa da jeg fant ut at min var foran :( men så lenge den ikke er foran åpningen så er det jo greit.

Neineinei!! Du forkorter ikke morkaka til kaka!! Grøss og gru :p

Hahaha, skal den ikke spises da??? :p

Hmm... leste bare ett eller annet sted at det var fra uke 24. Skal til JM neste torsdag, så da sier hun kanskje noe da :)

Er stort sett det jeg har lest og, men det er sikkert forandret som mye annet:)

Jepp.. er sånn her også.. enkelte dager veldig aktiv, andre dager betydelig roligere..
Ja, så tenker det er helt normalt :D

Her har jeg ikke sett mye. Har kjent med hånda da:) mannen har ikke kjent noe enda, men han vil ikke ta på magen min:eek:
"Hørt at man ikke skal ta på magen til gravide" :p blæ! Blir litt annerledes når det er dama di og babyen din da men. Det kommer vel :)

Ble litt skuffa da jeg fant ut at min var foran :( men så lenge den ikke er foran åpningen så er det jo greit.

Hahaha, skal den ikke spises da??? :p

WHAT? Vil han ikke ta på magen? hehe :P Min mann ber meg vekke han om natten om hun begynner å lage liv :P

Off!høres ikke bra ut.. lurt å få i deg noe.. om bare en liten kjeks.. ikke ritz pga fettet og helst uten så mye sukker.. jeg ble i alle fall værre om jeg ikke spiste noe på morgenen
Nå har jeg fått i meg et halvt horn :/ smakte ikke godt, men det hjelper vell på :p
Så rart alle har mast om den ritz kjeksen til meg hele tiden nå, har kjøpt inn den gjende eller hva den heter og mariekjeks og så kanskje det hjelper bedre?

Nå har jeg fått i meg et halvt horn :/ smakte ikke godt, men det hjelper vell på :p
Så rart alle har mast om den ritz kjeksen til meg hele tiden nå, har kjøpt inn den gjende eller hva den heter og mariekjeks og så kanskje det hjelper bedre?
For noen fungerer ritz, jeg fikk det tipset av legen og det var bra for meg.

Nja... Ble litt krangel, men gikk fint da vi kom oss ut døra :) vi koser oss på vei til bhg :) vel, helt til hun snublet i cherroxene sine og fikk vondt i kneet.. Skal dra frem timberland skoene nå, hun nekter jo å gå i alt annet enn cherrox..

Hun la den fra seg selv, men ble litt krangling først :p tryna på veien og..

Usj :( formen min er bra til nå faktisk, hvertfall etter at jeg kastet opp tidligere i dag :p
Pleier å bli litt bedre etter en får kastet opp føler jeg, huff jeg håper jeg snart blir bedre :/ lei av at formen går så veldig opp og ned -.-

Pedagogisk leder i barnehage. Ja, sier selg selv at ingen av oss kan fungere i jobb med disse plagene :(
Nei man må jo være oppegående, og kunne gjøre en god jobb. Det hadde iallefall ikke jeg greid nå :/
Og selvfølgelig ikke du heller med bekkenet og alt :/ huff :/

Back
Topp