Gratulerer!Hipp, hipp hurra for store litte gutten min
I dag er det 8 år siden jeg ble mamma for første gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Hipp, hipp hurra for store litte gutten min
I dag er det 8 år siden jeg ble mamma for første gang
God morgen.. får håpe det ikke blir for mye trøbbel.. klarte å sove 1,5 t etter at sambo dro på jobb.. deilig etter en natt utrn mye søvn!God morgen! Nå skal jeg straks levere lille klumpen i barnehagen, må bare få pusset tennene hennes og rive henne fra "Ipan".. Er jo så gøy å se på youtubevideoer av folk som pakker opp egg og leker... Jiises..
Kypros.. coral bay tror jeg det het![]()
Ca det samme jeg har lagt på megGikk bra hos jordmorbikka 13 kg nå. Alt så bra ut
![]()
Staten mener at to barn er nok for et par, så når vi prøver på nummer tre må vi evt betale for det privat.Det er en stund ja. Visste ikke at man ikke fikk det dekket fordi man har barn fra før. Klarer man det ikke på egenhånd, så klarer man det jo ikke, uansett om det har gått før. Hm. Håper det ordner seg for dere.
Ja.. vi skulle egentlig til st. Marteen nå i februar, men avlyste da jeg fant ut om graviditeten.. absolutt ikke lyst på så lang flytur når jeg var 30 uker!Du sa vel det i går men...haha
Blir deilig det da. Vi skulle egentlig bli invitert til italia i sommer, men det krasjer med termin![]()
Igår fikk jeg i meg noen brødskiver, men idag er det kun vann -.-Knekkebrød med gulost var det eneste jeg fikk i meg på morgenen..
Off!høres ikke bra ut.. lurt å få i deg noe.. om bare en liten kjeks.. ikke ritz pga fettet og helst uten så mye sukker.. jeg ble i alle fall værre om jeg ikke spiste noe på morgenenIgår fikk jeg i meg noen brødskiver, men idag er det kun vann -.-
Ja.. vi skulle egentlig til st. Marteen nå i februar, men avlyste da jeg fant ut om graviditeten.. absolutt ikke lyst på så lang flytur når jeg var 30 uker!
Hihi.. ja, går fort oppover.. men har egentlig stoppet litt opp de siste 2 mnd her.. er visst vanlig.. begynt å krabbe oppovwr igjen nå daNærmer meg jeg oghaha
Først må man til new york og så enda en flytur på 4 t tror jeg.. var i alle fall nesten ett døgns reising, så det var uaktueltHvor langt er det da?
Så ryanair faktisk tar med folk frem til uke 38 eller noe om det er flyturer under 4 timer
Hihi.. ja, går fort oppover.. men har egentlig stoppet litt opp de siste 2 mnd her.. er visst vanlig.. begynt å krabbe oppovwr igjen nå da
Først må man til new york og så enda en flytur på 4 t tror jeg.. var i alle fall nesten ett døgns reising, så det var uaktuelt
Jepp.. er ingen kriseDa er det nok greit å la være ja. Får ta det igjen en annen gang![]()
God morgen.. får håpe det ikke blir for mye trøbbel.. klarte å sove 1,5 t etter at sambo dro på jobb.. deilig etter en natt utrn mye søvn!
Hun la den fra seg selv, men ble litt krangling førstGod morgenhåper du får den greit ifra henne da
jeg sitter i bilen på vei til legen, heldigvis kjører samboeren meg idag. Formen er på bunn igjen
-.-
Pedagogisk leder i barnehage. Ja, sier selg selv at ingen av oss kan fungere i jobb med disse plageneEr daglig leder i en frisørsalong, du da?
Måtte finne frem doplerenKanskje hun tar en lang morgen for å finne på mye sprell senere i dag?![]()
Måtte finne frem doplerenog da var det hjertelyd og hun begynte å sparke
hehe
Helt sikkertKjekt med dopplerkanskje hun ble fornærmet fordi du vekket henne nå da
haha