Felles skravle 2015

God morgen! Nå skal jeg straks levere lille klumpen i barnehagen, må bare få pusset tennene hennes og rive henne fra "Ipan".. Er jo så gøy å se på youtubevideoer av folk som pakker opp egg og leker... Jiises..
God morgen.. får håpe det ikke blir for mye trøbbel.. klarte å sove 1,5 t etter at sambo dro på jobb.. deilig etter en natt utrn mye søvn!

Kypros.. coral bay tror jeg det het :-)

Du sa vel det i går men...:rolleyes: haha
Blir deilig det da. Vi skulle egentlig bli invitert til italia i sommer, men det krasjer med termin:p

Det er en stund ja. Visste ikke at man ikke fikk det dekket fordi man har barn fra før. Klarer man det ikke på egenhånd, så klarer man det jo ikke, uansett om det har gått før. Hm. Håper det ordner seg for dere.
Staten mener at to barn er nok for et par, så når vi prøver på nummer tre må vi evt betale for det privat.

Du sa vel det i går men...:rolleyes: haha
Blir deilig det da. Vi skulle egentlig bli invitert til italia i sommer, men det krasjer med termin:p
Ja.. vi skulle egentlig til st. Marteen nå i februar, men avlyste da jeg fant ut om graviditeten.. absolutt ikke lyst på så lang flytur når jeg var 30 uker!

Igår fikk jeg i meg noen brødskiver, men idag er det kun vann -.-
Off!høres ikke bra ut.. lurt å få i deg noe.. om bare en liten kjeks.. ikke ritz pga fettet og helst uten så mye sukker.. jeg ble i alle fall værre om jeg ikke spiste noe på morgenen

Ja.. vi skulle egentlig til st. Marteen nå i februar, men avlyste da jeg fant ut om graviditeten.. absolutt ikke lyst på så lang flytur når jeg var 30 uker!

Hvor langt er det da?
Så ryanair faktisk tar med folk frem til uke 38 eller noe om det er flyturer under 4 timer

Hvor langt er det da?
Så ryanair faktisk tar med folk frem til uke 38 eller noe om det er flyturer under 4 timer
Først må man til new york og så enda en flytur på 4 t tror jeg.. var i alle fall nesten ett døgns reising, så det var uaktuelt

Hihi.. ja, går fort oppover.. men har egentlig stoppet litt opp de siste 2 mnd her.. er visst vanlig.. begynt å krabbe oppovwr igjen nå da

Får se hvordan det går her da:o hehe
Har til nå gått opp 10,1 kg :p

Edit: Skryter på meg en kg :o hahaha
9,1 har jeg gått opp... :p

Først må man til new york og så enda en flytur på 4 t tror jeg.. var i alle fall nesten ett døgns reising, så det var uaktuelt

Da er det nok greit å la være ja. Får ta det igjen en annen gang:)

God morgen.. får håpe det ikke blir for mye trøbbel.. klarte å sove 1,5 t etter at sambo dro på jobb.. deilig etter en natt utrn mye søvn!

Nja... Ble litt krangel, men gikk fint da vi kom oss ut døra :) vi koser oss på vei til bhg :) vel, helt til hun snublet i cherroxene sine og fikk vondt i kneet.. Skal dra frem timberland skoene nå, hun nekter jo å gå i alt annet enn cherrox..
God morgen ;) håper du får den greit ifra henne da :p jeg sitter i bilen på vei til legen, heldigvis kjører samboeren meg idag. Formen er på bunn igjen :( -.-
Hun la den fra seg selv, men ble litt krangling først :p tryna på veien og..

Usj :( formen min er bra til nå faktisk, hvertfall etter at jeg kastet opp tidligere i dag :p

Måtte finne frem dopleren :P og da var det hjertelyd og hun begynte å sparke :P hehe

Kjekt med doppler:) kanskje hun ble fornærmet fordi du vekket henne nå da:p haha

Back
Topp