Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må vell innom å kjøpe "bunad" til podenVis vedlegget 106623
17. Mai tøy har kommet. Å det kommer mer i dag!!! Off
13+6 bare, har god tid![]()
Sant nok, jaja vi får se hvordan sommeren er da.Joda, men utrolig hvor store forskjeller det kan være allikevel. Se bare på vinteren og det. Du har mer vinter enn meg, så hvorfor skulle du ikke kunne ha mer sommer
Var nesten litt for varmt i fjor da![]()
Passer fint det, så tr du ikk emin plass hvertfallDenne helgen drar jeg på studietur, så får se hvordan jeg ligger Ann på tirsdag da! Hehe
Vis vedlegget 106623
Hipp hipp hurra for gutten din , håper han får en super dagHipp, hipp hurra for store litte gutten min
I dag er det 8 år siden jeg ble mamma for første gang
Helt sikkertmen det må hun bare være
for hun må gi litt liv fra seg når vi våkner
![]()
Oj, så mye plager du fikk da Jeg revnet grad midt mellom 3 og 4 , men hadd elite trøbbel etterpå, annet enn når jeg skulle tisse da..Har ikke turt å kikke etter, men både innover og utenpå. Er klippet utenpå som er værst. Det setter jo jeg meg ned på, så sitting er uaktuelt
"Heldigvis" bare grad 2. Men ille nok!
Sant nok, jaja vi får se hvordan sommeren er da.
Ååå neiPasser fint det, så tr du ikk emin plass hvertfall![]()
Ja men da har du jo mye å gjøre da hvertallVis vedlegget 106623
Ååååå så hyggelig du er da. Makan !Ååå neider var du og! Gå og legg deg igjen du
eller ta en tur på jobb
![]()
Jaja, så lenge jeg kjenner henne av og til så er det greit. Er vell ikke før uke 24 at man SKAL kjenne de hver dag. Men nå har jo jeg kjent liv ganske lenge, så hadde det gått en hel dag så hadde jeg garantert ringt føden!når hun kommer ut blir det motsatthaha
Kanskje det er deres måte å ta igjen for all pokinga vi utsetter dem for mens de er i magen? Hahaha
Ja, jeg er jo egentlig mer glad i våren også enn sommeren.Håper det blir bra. Våren pleier ofte å være fin da syns jeg![]()
HihihiÅåååå så hyggelig du er da. Makan !
Jaja, så lenge jeg kjenner henne av og til så er det greit. Er vell ikke før uke 24 at man SKAL kjenne de hver dag. Men nå har jo jeg kjent liv ganske lenge, så hadde det gått en hel dag så hadde jeg garantert ringt føden!
Ja, jeg er jo egentlig mer glad i våren også enn sommeren.
Kjente de første små sprellene nyttårshelgen. Så 13-14 uker på vei var jeg da.Jordmor sa til meg 26-28. Men det kan være fordi jeg har kaka foran kanskje?
Så lenge du har kjent det såpass lenge allerede, så ville jeg ringt føden og om det brått ble helt stille en dag ja