Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jepp... litt sånn "heeeeee** NO! GLEM DET!"Haha, akkurat sånn pus er også!! Maser som et helv... Og når vi endelig åpner døra tar hun ut en pote før hun løper inn igjen![]()
Haha, akkurat sånn pus er også!! Maser som et helv... Og når vi endelig åpner døra tar hun ut en pote før hun løper inn igjen![]()
Nei, nå er det natta her![]()
Sov godt og skravles i morgen![]()
Joda, men utrolig hvor store forskjeller det kan være allikevel. Se bare på vinteren og det. Du har mer vinter enn meg, så hvorfor skulle du ikke kunne ha mer sommerNåp bor vi jo på østlandet begge to da.
HahaHaha, nå har det ikke vært så hektisk en gangmen blir en del skravling
![]()
13+6 bare, har god tidHvor langt er du på vei?
Natta sov godtNatta skravle høns
Sees i morgen![]()
God natt og sov godtNei, nå er det natta her![]()
Sov godt og skravles i morgen![]()
Hehe.. Er det ikke typisk? Skal du på jobb? Jeg er heldigvis i permisjon, så forhåpentligvis blir jeg søvnig og får sove litt utpå morgenen/formiddagen.Jeg har derimot sovet åtte timer, og er trøtt...
Er det ikke for kaldt og dårlig vær, så er det for varmt? Går ikke an å tilfredstille deg! Elsker norgesferie jeg! Egentlig pleier vi alltid å være hjemme i norge på sommern, men nå fikk vi turen i julegave så da kan ikke sambo nekteJoda, men utrolig hvor store forskjeller det kan være allikevel. Se bare på vinteren og det. Du har mer vinter enn meg, så hvorfor skulle du ikke kunne ha mer sommer
Var nesten litt for varmt i fjor da![]()
Våken ja.. vært oppe flere ganger på do og liggi å vridd meg i over en time denne gangen.. så var det bare å kapitulere..Noen som er våken? Får ikke sove, kun sovet kanskje to timer i natt, og er lys våken![]()
Ja, jeg skal på jobb.Hehe.. Er det ikke typisk? Skal du på jobb? Jeg er heldigvis i permisjon, så forhåpentligvis blir jeg søvnig og får sove litt utpå morgenen/formiddagen.