Felles skravle 2015

Haha, akkurat sånn pus er også!! Maser som et helv... Og når vi endelig åpner døra tar hun ut en pote før hun løper inn igjen :p
jepp... litt sånn "heeeeee** NO! GLEM DET!"

Nei nåtar jeg også kvelden, må opp tidlig i morgen å kjøre kengubarnet, han skal ha med tusen ting...

Haha, akkurat sånn pus er også!! Maser som et helv... Og når vi endelig åpner døra tar hun ut en pote før hun løper inn igjen :p

Kva med katteluke? Her har katten det og det er genialt. Styrer alt slikt sjølv og me slepp det evigmaset om at han skal inn og ut :)

Nåp bor vi jo på østlandet begge to da.
Joda, men utrolig hvor store forskjeller det kan være allikevel. Se bare på vinteren og det. Du har mer vinter enn meg, så hvorfor skulle du ikke kunne ha mer sommer :p

Var nesten litt for varmt i fjor da:confused:

Natta skravle høns:p
Sees i morgen:D

Nå er naturdokumentar på Netflix slått på og jeg skal sovne ;)

God natt alle sammen!! :)

Noen som er våken? Får ikke sove, kun sovet kanskje to timer i natt, og er lys våken :(

Jeg har derimot sovet åtte timer, og er trøtt...

Jeg har derimot sovet åtte timer, og er trøtt...
Hehe.. Er det ikke typisk? Skal du på jobb? Jeg er heldigvis i permisjon, så forhåpentligvis blir jeg søvnig og får sove litt utpå morgenen/formiddagen.

Joda, men utrolig hvor store forskjeller det kan være allikevel. Se bare på vinteren og det. Du har mer vinter enn meg, så hvorfor skulle du ikke kunne ha mer sommer :p

Var nesten litt for varmt i fjor da:confused:
Er det ikke for kaldt og dårlig vær, så er det for varmt? Går ikke an å tilfredstille deg! Elsker norgesferie jeg! Egentlig pleier vi alltid å være hjemme i norge på sommern, men nå fikk vi turen i julegave så da kan ikke sambo nekte :-P

Noen som er våken? Får ikke sove, kun sovet kanskje to timer i natt, og er lys våken :(
Våken ja.. vært oppe flere ganger på do og liggi å vridd meg i over en time denne gangen.. så var det bare å kapitulere..

Hehe.. Er det ikke typisk? Skal du på jobb? Jeg er heldigvis i permisjon, så forhåpentligvis blir jeg søvnig og får sove litt utpå morgenen/formiddagen.
Ja, jeg skal på jobb.

Jeg jobber 100%, vanlig kontortid. Jeg er langt fra en permisjon, jeg er jo ikke gravid engang. Jeg er en av få igjen i denne tråden som prøver på 2015. Går igang med siste forsøk i dag, dvs dette er dag 1 i syklusen som vi da prøver på desember.

Deretter blir det 2016.

Back
Topp