Felles skravle 2015

ImageUploadedByBV Forum1425547138.946088.jpg
17. Mai tøy har kommet. Å det kommer mer i dag!!! Off

Joda, men utrolig hvor store forskjeller det kan være allikevel. Se bare på vinteren og det. Du har mer vinter enn meg, så hvorfor skulle du ikke kunne ha mer sommer :p

Var nesten litt for varmt i fjor da:confused:
Sant nok, jaja vi får se hvordan sommeren er da.

Helt sikkert :P men det må hun bare være :P for hun må gi litt liv fra seg når vi våkner :P

når hun kommer ut blir det motsatt:p haha
Kanskje det er deres måte å ta igjen for all pokinga vi utsetter dem for mens de er i magen? Hahaha

Har ikke turt å kikke etter, men både innover og utenpå. Er klippet utenpå som er værst. Det setter jo jeg meg ned på, så sitting er uaktuelt

"Heldigvis" bare grad 2. Men ille nok!
Oj, så mye plager du fikk da Jeg revnet grad midt mellom 3 og 4 , men hadd elite trøbbel etterpå, annet enn når jeg skulle tisse da..

når hun kommer ut blir det motsatt:p haha
Kanskje det er deres måte å ta igjen for all pokinga vi utsetter dem for mens de er i magen? Hahaha
Jaja, så lenge jeg kjenner henne av og til så er det greit. Er vell ikke før uke 24 at man SKAL kjenne de hver dag. Men nå har jo jeg kjent liv ganske lenge, så hadde det gått en hel dag så hadde jeg garantert ringt føden!

Ååååå så hyggelig du er da. Makan !
Hihihi ;) Jeg liker deg, men jeg er sånn konkurranse menneske :P Så da liker jeg deg ikke når du ligger over med på listen ;) hihihihihi

Jaja, så lenge jeg kjenner henne av og til så er det greit. Er vell ikke før uke 24 at man SKAL kjenne de hver dag. Men nå har jo jeg kjent liv ganske lenge, så hadde det gått en hel dag så hadde jeg garantert ringt føden!

Jordmor sa til meg 26-28. Men det kan være fordi jeg har kaka foran kanskje? :)
Så lenge du har kjent det såpass lenge allerede, så ville jeg ringt føden og om det brått ble helt stille en dag ja

Ja, jeg er jo egentlig mer glad i våren også enn sommeren.

Er så deilig å kjenne at det blir varmere og varmere. Og nå har sola kommet frem her og:) har ikke sett den på lenge:o

Jordmor sa til meg 26-28. Men det kan være fordi jeg har kaka foran kanskje? :)
Så lenge du har kjent det såpass lenge allerede, så ville jeg ringt føden og om det brått ble helt stille en dag ja
Kjente de første små sprellene nyttårshelgen. Så 13-14 uker på vei var jeg da.

Back
Topp