Felles skravle 2015

Har sydde ferdig putene mine, yttertrekk ihvertfall, gått tur med vofsen og snakket lenge på tlf med svigerinna mi. Der gikk støvsuginga mi vekk liksom:p haha
Så flink du er da! Støvsuging kan vente! Har endel jeg vil gjøre ferdig i kveld jeg også.. og så må vi hente lekegrind :-D spent! Betalte 300 kr brukt.. han sa den var hel og fin.. men skriblet litt med tusj på en planke.. kan alltids pusse og male litt ;-)

Så koselig.. spist lunsj med ei venninne jeg.. og kom hjem til pakke fra hemmelig venn i posten :-D og hentemelding på stelleveska! :-D
Skal og gjøre en innsats i mars.. april blir nok mindre om jeg ikke klarer det før nurket kommer.. blir det maks overtid er jrg nok litt frustrert da.. :p
Kjekt med noen lunsj dater :D Blir lange dager hjemme alene...
Vi har akkurat satt i gang med hemmelig venn på Juli :D Er så gøy!!!

Har sydde ferdig putene mine, yttertrekk ihvertfall, gått tur med vofsen og snakket lenge på tlf med svigerinna mi. Der gikk støvsuginga mi vekk liksom:p haha
Det du ikke får gjort i dag, det kan du gjøre i morgen :P heheheh

Så flink du er da! Støvsuging kan vente! Har endel jeg vil gjøre ferdig i kveld jeg også.. og så må vi hente lekegrind :-D spent! Betalte 300 kr brukt.. han sa den var hel og fin.. men skriblet litt med tusj på en planke.. kan alltids pusse og male litt ;-)

Pusse og male kan bli som nytt det:D
Skulle hatt ned et skap her, og vil tro det blir nødvendig med støvsuging etter det, så kanskje jeg skal lure mannen i kveld:)

Pusse og male kan bli som nytt det:D
Skulle hatt ned et skap her, og vil tro det blir nødvendig med støvsuging etter det, så kanskje jeg skal lure mannen i kveld:)
God plan!! :-D

Kjekt med noen lunsj dater :D Blir lange dager hjemme alene...
Vi har akkurat satt i gang med hemmelig venn på Juli :D Er så gøy!!!
Ja, kjempekjekt!! :-D Dette fikk jeg

Vedlegg

• 1425478682302.jpg
    1425478682302.jpg
    56,4 KB · Visninger: 10
Det er sant:D
Har fått noen oppdrag da:p haha
Mulig det blir spaniatur på meg i slutten av mai:)
Oi, tørr du reise i slutten av mai? Jeg snoker litt på tur rundt 5.Mai :P Men tror kanskje vi sparer turen til i Høst :)

Oi, tørr du reise i slutten av mai? Jeg snoker litt på tur rundt 5.Mai :P Men tror kanskje vi sparer turen til i Høst :)
Tenkte litt på det, men må jo ha troa på at mini holder seg inne litt lengre:)
Vil jo komme tilbake i startet av uke 34;)

Nå har forresten mini finni seg en godplass på blæra mi tror jeg:o ble plutselig et blæretrykk:p haha

Ja, sånn er d for meg og. Så hopper bare til siste side og ser om jeg kan svare på noe der evt komme med et nytt emne :)
Samme gjør jeg også! :-) orker ikke lese mange sider.. og så svarer jeg, så er det svart på fra før osv..

Sånn, middag og lekser unnagjort, da er det litt lek før treningen for guttungen.

Da er fisken på kok og ting er ikke pakket... Haha. .. må starte etter middag. Huff... Er så treg...

Back
Topp