Felles skravle 2015

Ser ut som om du har nok babytøy ja! :)
Kos deg med kleshaugen, heldige du:)
Jeg gikk gjennom vår for 2,5 år siden, forr svigerinna mi skulle arve til barnet sitt, det var joo så koselig å se gjennom plaggene Kengubarnet brukte.
Vi får se hvor langt jeg kommer i dag.
Har styret vettet av meg de 2 siste dagene, og er egentlig ganske sliten.
Samtidig, den siste tiden har jeg fått veldig hovne fingre, hodepine og kvalme, begynner å bli redd for svangerskapsforgiftning, skal til legen på fredag og har lyst til å ha alt klart før det for sikkerhetsskyld.

Samtidig, den siste tiden har jeg fått veldig hovne fingre, hodepine og kvalme, begynner å bli redd for svangerskapsforgiftning, skal til legen på fredag og har lyst til å ha alt klart før det for sikkerhetsskyld.
Off da! Ja, da kan det jo skje fort! Men husk at ikke alt må være perfekt og i orden da! Viktigere at du er litt opplagt!

Det gjer me og, spesielt sia den skulle bli godkjent i februar :p Gravidhjerne som slår til :p Gløymt heilt at katta må ha vaksine og :p
Ingen krise det da, det skjer jo ingenting første 2 mnd ;) Vi var nemlig 2 mnd for sene pga verksted som ikke hadde tid til å fikse ting så den ble godkjent, fikk brev i posten om at frsiten var 2 mnd etterpå

• Liker
Reactions: EJ
Men pass på deg selv nå , må ikke styre så mye . Alt ordner seg til slutt likevel,

Ingen krise det da, det skjer jo ingenting første 2 mnd ;) Vi var nemlig 2 mnd for sene pga verksted som ikke hadde tid til å fikse ting så den ble godkjent, fikk brev i posten om at frsiten var 2 mnd etterpå

Ja, er nok verre med katta :P

Oppdatering kl 08:41

1. Beckymams 493
2. Mirell 485
3. Lady_Z 346
5. Kengu 327
6. lizzed 283
7. Sara 281
8. ALN89 272
10. m&m mini 230
14. Hope91 205
15. EJ 184
18. Musemor med to små og en i magen 183

23. Peppercat 152
25. Lilleblomst_15 141
49. Fiona84 56
63. trinebeth 47
64. Babylito 46

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 194 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Oppdatering kl 08:41

1. Beckymams 493
2. Mirell 485
3. Lady_Z 346
5. Kengu 327
6. lizzed 283
7. Sara 281
8. ALN89 272
10. m&m mini 230
14. Hope91 205
15. EJ 184
18. Musemor med to små og en i magen 183

23. Peppercat 152
25. Lilleblomst_15 141
49. Fiona84 56
63. trinebeth 47
64. Babylito 46

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 194 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Jøss som jeg ramler nedover da. Skravler visst ikke nok;)

Off da! Ja, da kan det jo skje fort! Men husk at ikke alt må være perfekt og i orden da! Viktigere at du er litt opplagt!
Men pass på deg selv nå , må ikke styre så mye . Alt ordner seg til slutt likevel,

Jeg vet det, men jeg tror jeg er ferdig med det verste nå.
Og dersom alt er fint på fredag, og jeg er ferdig, da vil jeg ha masse hvile tid foran meg

Da var et trekk ferdig. Mangler bare innertrekket og knapper:)

1425457981210.jpg

Jøss, bilen flaug gjennom kontrollen uten ein einaste anmerkning! Nesten litt sjokka :P Men veldig fornøyd :D
Sitter i ein vaskehall og tenkte å prøva å få bilen litt rein. Gubben brukar bilen og da blir ikkje vask og rydding prioritert :( Så, får sjå kor mykje denna maskina får gjort utvendig.

Jøss, bilen flaug gjennom kontrollen uten ein einaste anmerkning! Nesten litt sjokka :p Men veldig fornøyd :D
Sitter i ein vaskehall og tenkte å prøva å få bilen litt rein. Gubben brukar bilen og da blir ikkje vask og rydding prioritert :( Så, får sjå kor mykje denna maskina får gjort utvendig.
Så deilig da. Grattis:)

Se der ja, så flink du er

Takk takk. Hehe.
Ser ikke så godt hvordan det kommer til å bli enda da:p hehe

Må fikse bunn på stolen og, så lurer på hvor grei sjefen min er og jeg får kjøpt noe hjortband og låne en stiftemaskin av ham:o han er jo ikke akkurat fornøyd med at jeg ikke jobber:confused:

Back
Topp