Felles skravle 2015

Badekar har vi ikke. Har en balje med stativ fra kusina mi, men den tar opp plassen.
Hvilken kommode hadde dere? :)
Husker ikke helt hva den heter, er over 3 år siden vi kjøpte den..
Kjøpt på Babyshop.
Ikke så ulik denne
trendy%20strass.jpg

Aaaarg!!!
Ungen vil jo f... Ikke sove! Nå griner a for seg selv i senga, jeg får ikke lov til å komme inn. Hun vil sitte i sofaen med oss. Hvis jeg spør om jeg kan komme inn svarer hun sint "Nnnnnnnnnnnnnnnnnei". Lader opp nei'en :p

Men hun kan godt sovne snart.. Er ihvertfall en som skal i barnehagen i morgen for å si det sånn...

Aaaarg!!!
Ungen vil jo f... Ikke sove! Nå griner a for seg selv i senga, jeg får ikke lov til å komme inn. Hun vil sitte i sofaen med oss. Hvis jeg spør om jeg kan komme inn svarer hun sint "Nnnnnnnnnnnnnnnnnei". Lader opp nei'en :p

Men hun kan godt sovne snart.. Er ihvertfall en som skal i barnehagen i morgen for å si det sånn...
De er jo skjønne de barna da. :) har hun hatt fri?

Vis vedlegget 106320

Vi lar ene dusjdøra stå åpen mens den andre er lukket :) men kommer vel helt an på hvordan dusj du har :p

Har vasken i veien på en side og varmtvannstanken på den andre.
Også er det det med kroppen min da. Er vel ikke så lett å stå mens man bader et spedbarn i den, eller?

Uansett så må jeg jo ha hyller/skuffer, så en kommode må jeg ha uansett. Hvis ikke har jeg ikke plass til bleier osv osv :p

Åja, nei tenkte jeg skulle ha en stellekommode med badekar. Har ikke plass til balje ved siden av;)

Ellers trenger jeg ikke så mye mer av store ting
Gidder ikke kjøpe balje enda jeg.. vasken er stor nok :-) hørt at de baljene ofte ikke blir brukt/er tungvindte.. men er sikkert smak og behag. :-)

Vi kjøpte flexibath med nyfødtinnlegg. Innlegget kostet lite, så bruker vi det ikke så bruker vi det ikke :) må testes ut.

Her badet minibfor første gang i dag. Det likte hun absolutt IKKE! Haha

Det tok noen ganger å venne dem til å like det, husker jeg. Også lillesøster, som vel skulle være vant til det, hun er FØDT i badekaret for søren.... men ikke om hun likte å bade av den grunn, nei.

Vi har hatt badekar så lenge vi har hatt unger, så det babykaret ble de jo badet i en stund, men fra de var små har de også badet for det meste i det vanlige barekaret, den første tiden med en av oss (jeg måtte vente til jeg sluttet å blø) og fra de kunne sitte selv satt vi på utsiden.

Oppdatering kl 20:12

1. Mirell 485
2. Beckymams 444
3. Lady_Z 323
4. Kengu 303
6. Sara 281
7. lizzed 256
8. ALN89 242
10. Hope91 199
12. EJ 184
14. m&m mini 183
16. Musemor med to små og en i magen 171
19. Peppercat 141
26. Lilleblomst_15 116
45. Fiona84 50
53. trinebeth 45
77. Babylito 37

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 145 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Takk for ny oppdatering :)

Back
Topp