jeg har snakket med å nei det jgør ikke detD er sikkert bare å ringe de. Om du betalte den 13. Februar så vil jo d fremkomme i deres systemer også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har snakket med å nei det jgør ikke detD er sikkert bare å ringe de. Om du betalte den 13. Februar så vil jo d fremkomme i deres systemer også![]()
Oj, gikk det greit ? Litt forksjell på lekeland og lekeplassenSånn da var jeg tilbake etter en liten tur ut med snuppafant ut at jeg måtte ta henne med ut for å slite henne ut litt. Spurte om vi skulle på lekeplassen, men i hennes hode sa jeg lekeland.. Ups.
![]()
ja men det står fakturadato på den, dvs når de har sendt den fra seg. det kan være en stund før du fikk den i postenPurringen kom i dag![]()
Gikk greit, ble litt sutring daOj, gikk det greit ? Litt forksjell på lekeland og lekeplassen
Men ikke 3 uker. den kom uansett på mobilja men det står fakturadato på den, dvs når de har sendt den fra seg. det kan være en stund før du fikk den i posten![]()
jeg har snakket med å nei det jgør ikke det
Fint det gikk greit da, litt sutring overlever man som regelGikk greit, ble litt sutring dafår ta henne med en annen dag
skjønte tegninga når hun begynte å snakke om tigersklia.. Upsi..
Det gjorde jeg jaBrukte du Kid-nummeret når du betalte da?
Ja! Kunne gått mye verre..Fint det gikk greit da, litt sutring overlever man som regel![]()
Ja burde prøve, men er så mye å gjøre hjemme. Får se hvordan jeg ligger ann i slutten av mnd1500 på en måned er mindre enn det pleier, så kanskje ikke dumt å satse på denne.
Jeg gleder meg til neste, var det ikke noen som sa noe om at Tamara hadde hintet om fine premier i april allerede?
Neste uke så det er mye som skal pakkes førstAldri si aldri
Når flytter dere?
Det gjorde jeg ja
Ja jeg ser på detEr det noen av dere som følger med på unge mødre?
Lurer litt på å betale for sånn d play for å få sett det på nettet, hmmm
Ser de nye episodene ja.. er vel imorra..Er det noen av dere som følger med på unge mødre?![]()
Lurer litt på å betale for sånn d play for å få sett det på nettet, hmmm
Ja jeg sybes også det, skjønner ikke helt hvorfor ..
Gleder meg til å sehar ikke hatt tid jeg.. får se i kveld..