Felles skravle 2015

Hadde nok sett litt dumt ut på senteret :-P

Bare spør mirell - store, slemme modden er skummel!!! :-O

Skal ikke bry oss om hvordan det ser ut;) liker å skille meg ut litt jeg:p haha

Ja, fikk med meg det :p haha

Hadde vært så morsomt å se en gjeng høygravide damer gå baklengs :p

Ser sikkert bedre ut med en gjeng enn en her og der. Og om jeg skulle begynne nå så hadde jeg vel bare blitt sett rart på. Syns ikke sååå godt at jeg er gravid enda:p

Termin 10. April :) Bor i Molde
Det er jo ikke lenge til, så spennende :D
Har du hatt problemer med bekkenet lenge? Jeg kjenner mitt har begynt litt allerede, men er veldigvis ikke så vondt enda. Men det er jo lenge til september enda :p

Takk <3 men det går fint, jeg har klart meg fint :) Og er veldig heldig med samboeren, har jeg en tung periode, er han veldig flink til å trøste :) <3

Ja nettopp! Og begynne å snakke om jeg har mareritt nå, og kan få psykiske problemer når jeg kommer i fødselen ang dette da. Det er jo ikke det jeg vil tenke på nå, gruer meg nok til selve fødselen allerede om jeg ikke skal tenke på det itillegg :p huff, får håpe det går fint :)
Legen vet jo om det, og han har ikke sagt noe som helst om dette liksom..

Godt å høre at det går greit da, og vil jo tro du har lært deg en måte å takle det på etter mange år og.
Jeg ville sikkert sagt til henne hva jeg følte om at det ble tatt opp på den måten.

Nå skal du glede deg over den lille i magen♡

Slik jeg gjør er at jeg tenker at min mor lever videre gjennom meg og lille:) hun døde av kreft for 5 år siden...

Oppdatering kl 16:12

1. Mirell 485
2. Beckymams 419
3. Lady_Z 311
4. Kengu 278
5. Sara 259
7. lizzed 227
8. ALN89 224
10. Hope91 199
11. EJ 184
15. Musemor med to små og en i magen 159
17. m&m mini 150
18. Peppercat 136
25. Lilleblomst_15 106
52. Fiona84 42
53. trinebeth 41
65. Babylito 36

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 145 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Det er jo ikke lenge til, så spennende :D
Har du hatt problemer med bekkenet lenge? Jeg kjenner mitt har begynt litt allerede, men er veldigvis ikke så vondt enda. Men det er jo lenge til september enda :p
Bekkenet startet vel å krangle i uke 16.. før det var kvalmen så overveldende at jeg lå dagen lang.. men har gått veldig opp og ned.. fått hjelp av manuellterapeut de gangene det har låst seg og trente i basseng frem til jeg ble 100% sykemeldt..

Det er jo veldig trist, men når man er midt oppi det, og ikke vet om annet så vet man jo ikke om annet liksom. Men kjenner jeg skulle jo gjerne hatt henne nå da i denne tiden, jeg har ikke god kontakt med min far. Han ble heller ikke noe glad når han fikk beskjeden, tror helt ærlig ikke han kommer til å ha noe spesielt kontakt med oss. Så samme kan det være.. Men svigermor er jo veldig giret, men det er liksom ikke helt det samme :p
Hvordan kan han ikke bli glad for nurket da? :o :(
Godt du har en god svigermor i det minste, men har veldig forståelse for at det ikke blir det samme.

Godt å høre at det går greit da, og vil jo tro du har lært deg en måte å takle det på etter mange år og.
Jeg ville sikkert sagt til henne hva jeg følte om at det ble tatt opp på den måten.

Nå skal du glede deg over den lille i magen♡

Slik jeg gjør er at jeg tenker at min mor lever videre gjennom meg og lille:) hun døde av kreft for 5 år siden...
Ja vi har vell alle våre måter å takle det på, det går helt fint :)
Jeg tenker litt som deg, hun er jo med oss enda på en måte og lever igjennom meg og videre med babyen vår <3
Hun er jo en stor del av hvem jeg er, og hvorfor jeg har kommet hit jeg er idag <3 :)

Å så spennende :D Håper du holder oss oppdatert når h*n kommer til verden <3
Her vil jeg vite det, men samboeren ville først ikke. Har sagt at han slipper og må ikke føle seg tvunget, men nå vil han alikevell. Skylder på at jeg ikke får male å handle selv :p haha ;)
Så 29 dager til oul nå, håper vi får se kjønnet da <3

Det gjør jeg helt sikkert. Lever omtrent her inne jo:p haha
29 dager går nok veldig fort:)

Her tror jeg jeg kan gjøre hva jeg vil selv:o haha
Har ikke gått helt opp for mannen at han skal bli pappa enda:p tror han syns det er veldig skummelt;)

Det er jo veldig trist, men når man er midt oppi det, og ikke vet om annet så vet man jo ikke om annet liksom. Men kjenner jeg skulle jo gjerne hatt henne nå da i denne tiden, jeg har ikke god kontakt med min far. Han ble heller ikke noe glad når han fikk beskjeden, tror helt ærlig ikke han kommer til å ha noe spesielt kontakt med oss. Så samme kan det være.. Men svigermor er jo veldig giret, men det er liksom ikke helt det samme :p
Nei, skjønner det. Jeg kutta kontakten med min far for sikkert 10 år siden. Har heller ikke kontakt med min halvbror (samme far). De kommer aldri til å få møte mine barn og jeg vil helst at de vet så lite som mulig om mine barn. I tillegg er svigerfar helt på tryne, men heldigvis har jeg en fantastisk mor og en fantastisk svigemor+samboer :)

Oppdatering kl 16:12

1. Mirell 485
2. Beckymams 419
3. Lady_Z 311
4. Kengu 278
5. Sara 259
7. lizzed 227
8. ALN89 224
10. Hope91 199
11. EJ 184
15. Musemor med to små og en i magen 159
17. m&m mini 150
18. Peppercat 136
25. Lilleblomst_15 106
52. Fiona84 42
53. trinebeth 41
65. Babylito 36

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 145 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Jeg har ramla:o

Hvordan kan han ikke bli glad for nurket da? :eek: :(
Godt du har en god svigermor i det minste, men har veldig forståelse for at det ikke blir det samme.
Lang historie kort. Han liker ikke at jeg har egne meininger, og flyttet til gran canaria for nå 1.5år siden. Vi kjøpte oss rekkehus ifjor juni, da han var i norge 3uker etter at vi hadde overtatt. Han var ikke på besøk i huset eller noe selv om han var her, jeg syns det er så barnslig at jeg har ikke hatt kontakt med han siden.
Så ringte han meg vell forrige uke og vi snakket en stund, men han har alltid rett osv så han har jo selvfølgelig ikke gjort noe feil.
Så jeg tenkte å gi han beskjed før det kom på facebook for alle, sendte han en melding siden jeg ikke har nr.et hans (når han ringte meg ringte han gjennom facetime også liksom..) med bilde fra tidlig ul og skrev her er ditt første barnebarn :) du skal bli morfar i september :)
Fikk til svar Okey,gratulerer.
Ikke hørt noe mer siden enn fra søsteren min at han hadde ringt å klagd på dette da til henne, han får bare være..

Det gjør jeg helt sikkert. Lever omtrent her inne jo:p haha
29 dager går nok veldig fort:)

Her tror jeg jeg kan gjøre hva jeg vil selv:o haha
Har ikke gått helt opp for mannen at han skal bli pappa enda:p tror han syns det er veldig skummelt;)
Bare vent.. når det nærmer seg blir magen et større fokus.. her i alle fall

Ja vi har vell alle våre måter å takle det på, det går helt fint :)
Jeg tenker litt som deg, hun er jo med oss enda på en måte og lever igjennom meg og videre med babyen vår <3
Hun er jo en stor del av hvem jeg er, og hvorfor jeg har kommet hit jeg er idag <3 :)

Ikke sant :)
Og jeg er stolt av den jeg har blitt pga hvordan mamma var. Det kommer alltid til å følge♡♡♡
Og jeg vet så godt hvor glad hun hadde blitt for et barnebarn :)

Back
Topp