Felles skravle 2015

Du må skrika ut viss dikka får inn smekker med noko om "Besta" på! ;) Mor mi er så oppgitt over at ho berre finner "Bestemor" :P
Det skal jeg ;)

Hahaha skremte akkurat livskiten av nabo butikken tror jeg. :D satte i ett hyl da jeg åpna en eske. Er det mulig å bli så i ekstase over ei jakke. Hahahaha

Sitter og ser ut i luften, og er eller annet program står på TV'n.
Klokken er litt over 13.
Kroppen kjennes sliten og trøtt ut selv om det bare er litt over en time siden jeg stod opp.

Jeg var ganske flink i går og fikk gjort endel.
Hadde tenkt å være like flink i dag.
Er umulig å komme seg opp av sofaen, jo.
Ja, i dag er det umulig å komme seg opp av sofaen. Vil egentlig krype under dynen og bli der noen timer.... *trøtt*

Ja, i dag er det umulig å komme seg opp av sofaen. Vil egentlig krype under dynen og bli der noen timer.... *trøtt*
Jeg sitter fremdeles fast.

- Skulle gått opp i 3. etasje og lagt inn noen klær til frøkna, tatt ut av tørketrommelen, satt i gang en ny og enda en vaskemaskin.
- Ryddet roterommet nede inkludert skapene
- Ryddet kommodene på soverommet vårt
- Støvsuge og vaske 1. etasje

Kjellern er ferdig ryddet, støvsugd og vasket.. nå er det lunsj før jeg skal ut en tur og gjøre noen ærend! Håper alle har en grei nok dag idag :-)

Jeg sitter fremdeles fast.

- Skulle gått opp i 3. etasje og lagt inn noen klær til frøkna, tatt ut av tørketrommelen, satt i gang en ny og enda en vaskemaskin.
- Ryddet roterommet nede inkludert skapene
- Ryddet kommodene på soverommet vårt
- Støvsuge og vaske 1. etasje
-Henge opp klær som ligger ferdig i maskinen
-Pakke ut av baggen etter helgen
-Rydde litt sånn generelt i denne lille leiligheten vår

Blææææ....

Gjør mitt beste.. har ikke samvittighet til å ha skittent og rotete hus når jeg får overnattingsgjester..!
Jeg er bare sliten i dag.
Skal har et rent og ryddig hus til babyen kommer.
Og med rent og ryddig, mener jeg ikke bare på overflaten, her går jeg grundig til verks, fra innsiden og ut

Back
Topp