Elsker å få inn nye smekker!!!
Vis vedlegget 106228
Du må skrika ut viss dikka får inn smekker med noko om "Besta" på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Elsker å få inn nye smekker!!!
Vis vedlegget 106228
Det skal jegDu må skrika ut viss dikka får inn smekker med noko om "Besta" på!Mor mi er så oppgitt over at ho berre finner "Bestemor"
![]()
Ja, i dag er det umulig å komme seg opp av sofaen. Vil egentlig krype under dynen og bli der noen timer.... *trøtt*Sitter og ser ut i luften, og er eller annet program står på TV'n.
Klokken er litt over 13.
Kroppen kjennes sliten og trøtt ut selv om det bare er litt over en time siden jeg stod opp.
Jeg var ganske flink i går og fikk gjort endel.
Hadde tenkt å være like flink i dag.
Er umulig å komme seg opp av sofaen, jo.
Er det nå vi skal forvente et nytt bilde?Hahaha skremte akkurat livskiten av nabo butikken tror jeg.satte i ett hyl da jeg åpna en eske. Er det mulig å bli så i ekstase over ei jakke. Hahahaha
Hahahaha. Kanskje.Er det nå vi skal forvente et nytt bilde?
Jeg sitter fremdeles fast.Ja, i dag er det umulig å komme seg opp av sofaen. Vil egentlig krype under dynen og bli der noen timer.... *trøtt*
Du har også en slik en.Sjarmerende...
Ungen: jeg elsker........ Neglelakk.
Trodde hun skulle si at hun elsket meg!!![]()
Ja, uff, jeg mente det ikke sånnFint at man kan klage sin nød her inne.. det kommer en tid for oss alle ;-)
Prøvde meg nå..Du har også en slik en.
Det der kunne frøkna min også sagt..
De var fineElsker å få inn nye smekker!!!
Vis vedlegget 106228
Mente bare at man har lov til å blåse ut litt her. Det gjør vi alle!Ja, uff, jeg mente det ikke sånn![]()
Flink du er.Kjellern er ferdig ryddet, støvsugd og vasket.. nå er det lunsj før jeg skal ut en tur og gjøre noen ærend! Håper alle har en grei nok dag idag![]()
Gjør mitt beste.. har ikke samvittighet til å ha skittent og rotete hus når jeg får overnattingsgjester..!Flink du er.
Jeg klarer ikke å komme meg opp av sofaen en gang..
-Henge opp klær som ligger ferdig i maskinenJeg sitter fremdeles fast.
- Skulle gått opp i 3. etasje og lagt inn noen klær til frøkna, tatt ut av tørketrommelen, satt i gang en ny og enda en vaskemaskin.
- Ryddet roterommet nede inkludert skapene
- Ryddet kommodene på soverommet vårt
- Støvsuge og vaske 1. etasje
Sånne kommentarer bør skrives nedSjarmerende...
Ungen: jeg elsker........ Neglelakk.
Trodde hun skulle si at hun elsket meg!!![]()
Jeg er bare sliten i dag.Gjør mitt beste.. har ikke samvittighet til å ha skittent og rotete hus når jeg får overnattingsgjester..!