Felles skravle 2015

Haha..fortsatt boller som diskuteres her ja? Nå har jeg også sett på Frikjent, og strikket en del på en topp til toåringen. Har sånn halsbrann, og vurderer om jeg skal finne meg iskrem, men det er jo litt seint da. Men så kommer dere her med de bollene igjen:hungry:

Haha..fortsatt boller som diskuteres her ja? Nå har jeg også sett på Frikjent, og strikket en del på en topp til toåringen. Har sånn halsbrann, og vurderer om jeg skal finne meg iskrem, men det er jo litt seint da. Men så kommer dere her med de bollene igjen:hungry:
Diskuterer egentlig vaniljekremen

jeg kan trøkke i meg vaniljekrem med skje.. Jeg elsker det!

Seriøst? Rein vaniljekrem? Ikkje noko attåt?? Kjente eg vart litt kvalm :P Kan fint "drikke" vaniljesaus til ein viss grad, men vaniljekrem blir for mykje. Må ha ein fin samansettning av alt :P

jepp! det gule deilige myke fløyelsaktige i midten.. namme.. har lyst på!!!!!!!!
Seriøst? Rein vaniljekrem? Ikkje noko attåt?? Kjente eg vart litt kvalm :P Kan fint "drikke" vaniljesaus til ein viss grad, men vaniljekrem blir for mykje. Må ha ein fin samansettning av alt :P
Mere igjen her :P

Ja ikke sant, det er litt kvalmt ja

Seriøst? Rein vaniljekrem? Ikkje noko attåt?? Kjente eg vart litt kvalm :p Kan fint "drikke" vaniljesaus til ein viss grad, men vaniljekrem blir for mykje. Må ha ein fin samansettning av alt :p
Mere igjen her :p

Ja ikke sant, det er litt kvalmt ja

Deilig deilige namme! elsker det!

En masse gravide damer med søtsug :p hahaha

Back
Topp