Felles skravle 2015

stille her inne i dag, det var uvanlig så tidlid i mnd.
Jna...
Egentlig ikke.
Det har vært noen veldig aktive dager nå, og de pleier ofte bli fulgt opp av litt stillhet.
Folk kommer nok sterkere tilbake.
Har egentlig passet meg bra at det har vært litt stille i dag

Startet og stoppet på sett og vis.. Er 3 cm nå og mer moden enn jeg var, men ikke helt moden. Riene er vonde men ikke effektive nok. Så da dro vi hjem. Er straks hjemme nå og skal furte skikkelig!
Uff, men det nærmer seg da.
Prøv og sov litt om du klarer, syns det høres ut som om det kan skje når som helst nå.
Masse lykke til

Jepp, 8. mars. Hun kommer vel etter termin denne her, siden storesøster kom så lenge før..

Må sei eg er litt imponert over hukommelsen min :P
Eg trur ho kjem no snart - 3 cm og det skjer jo noko! Eg kryssar fingrane mine for deg fortsatt :)

stille her inne i dag, det var uvanlig så tidlid i mnd.

Jeg er trøtt, lei og rett og slett ikke i skravlehumør.

Og 3 dager på forskudd ajour, så det haste ikke

God kveld:) 2 minutt til ny episode av Walking Dead. :D

Startet og stoppet på sett og vis.. Er 3 cm nå og mer moden enn jeg var, men ikke helt moden. Riene er vonde men ikke effektive nok. Så da dro vi hjem. Er straks hjemme nå og skal furte skikkelig!

Nå må du vaske hus, springe trapper og ha sengekos ;)

Stimuler brystvortene :p

God kveld jenter.. :D Nå har jeg sitti å sladret med en jeg er i familie med. Ser på ham som nesten søskenbarn. Men faktum er at han er 4menning med Vesla :D
Men han er verdens herligste.. han er den menneskelige versjonen av Baloo! Man har bare lyst til å klemme ham når man ser ham.. Også er han så himla femini.. Kom ut av skapet for 2-3 år siden.
Å det er så lenge siden vi har fått pratet sammen bare ham og meg. Vi har bare sitti i sofaen å snakket..
SÅÅÅ deilig!

Hva har dere gjort da jenter?!

God kveld jenter.. :D Nå har jeg sitti å sladret med en jeg er i familie med. Ser på ham som nesten søskenbarn. Men faktum er at han er 4menning med Vesla :D
Men han er verdens herligste.. han er den menneskelige versjonen av Baloo! Man har bare lyst til å klemme ham når man ser ham.. Også er han så himla femini.. Kom ut av skapet for 2-3 år siden.
Å det er så lenge siden vi har fått pratet sammen bare ham og meg. Vi har bare sitti i sofaen å snakket..
SÅÅÅ deilig!

Hva har dere gjort da jenter?!

Så koselig :)

Har ikke gjort det store i dag jeg... Slappet av!

Så koselig :)

Har ikke gjort det store i dag jeg... Slappet av!
har hvert veldig mye avslapping her også.
Var kjørt 2 maskiner med klær, sengetøy osv til lillebror. Nå er det tørket, strøket, brettet og lagt pent ned i ei plastkasse. Klart til han kommer til oss. Fortsatt mye hvitt i den kassa da. :P Veldig lite som egentlig tyder på gutt. :P

har hvert veldig mye avslapping her også.
Var kjørt 2 maskiner med klær, sengetøy osv til lillebror. Nå er det tørket, strøket, brettet og lagt pent ned i ei plastkasse. Klart til han kommer til oss. Fortsatt mye hvitt i den kassa da. :P Veldig lite som egentlig tyder på gutt. :P

Trur du ikke at det er gutt eller? :p

Back
Topp