Felles skravle 2015

Nyt det så lenge det varer :p mine fyller seg ut nå og er på str som før jeg ble gravid med førstemann. Har bare bært tomme lommer etter fødsel/amming :p og gled deg til dag 3.. Da kommer melka for fullt og da snakker man skikkelig pamela Andersson :p

Haha, gjenstår bare å se det da. Hverken min mor eller søster hadde nok melk til å amme fullt, så blir spennende å se her;)

Var såvidt dama i butikken lot meg kjøpe 80 da:o men de jeg har på 75 er jo for stramme:p

Har ikke sett at Mirell vant :p har vel noe med at jeg egentlig bare gransker lista etter mitt brukernavn :p

Men gratulerer ;)
hehe takk :D
Veldig fornøyd med den pysjen. synes de er så fine. Å har alltid hatt lyst til å teste ut de bambus klærne ;)

Kaster ikke opp mye nei :) men får heller ikke i meg mye mat og drikke da... For da kommer det som regel i retur. Men skal starte med en annen behandling fra onsdag om alt går greit :)

Hva slags behandling blir det da? Krysser fingrene for at alt går bra. Unner deg ikke den dårlige formen:(

Da er jeg på tredje store vakuum posen med usortert baby/barnetøy.
Å så mange minner som dukker opp mens jeg sorterer dem :)
Dette går tregt
Åååå som jeg gleder meg til å begynne! Skal starte sorteringen etter 3D UL 8.April :) Da kan jeg vell være 100% sikker på jente. Klarer liksom ikke helt tro på noe jente ennå, siden JM ikke viste oss noe kjønsorgan på OUL. :P Selv om hun sa hun var helt sikker :P

Hva slags behandling blir det da? Krysser fingrene for at alt går bra. Unner deg ikke den dårlige formen:(

da blir det vær dag igjen en stund , så en vedlikeholds dose framover :) så skal de legge inn en slik greie slik at jeg slipper å bli stikker x antall gang hver gang jeg skal ha...

Back
Topp