10 i bursdagen.. men det var så mange på lekeland at de måtte slutte å ta inn flere.. Lokalene er godkjent for 350 menneskerVar spennende nok det vel? Mange barn eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 i bursdagen.. men det var så mange på lekeland at de måtte slutte å ta inn flere.. Lokalene er godkjent for 350 menneskerVar spennende nok det vel? Mange barn eller?
Jaa! Det er så koselig!Venter spendt på at Lilleblomst skal fortelle jeg nå da!
gjett om!Må jo bli årets bilde og![]()
gleder meg til miiiiiiiiiiiiiiiiin kommer ut også!!!Jaa! Det er så koselig!tenk en bitteliten baby <3 åååh <3
OGSÅ HAR DU IKKE SAGT NOE!?
Lykke til imorra!God natt folkens, sees i morgen en eller annen gang.
Gruer meg til intervuet kjenner jeg...
sett inn flisa!Hahaha. Blir bare verre og verre det her jo![]()
Legg i flisa![]()
Litt for mye spenning i hverdagen herjeg har født!
Heeeeei!! Gratulerer!! :-DHer va det mye jeg har gått glipp av![]()
Jo det har jeg, men du var ikke her!maaange timer siden
hehe
10 i bursdagen.. men det var så mange på lekeland at de måtte slutte å ta inn flere.. Lokalene er godkjent for 350 mennesker![]()
gleder meg til miiiiiiiiiiiiiiiiin kommer ut også!!!
jaja.. Vesla var så sliten når vi skulle reise. Bursdagsbarnet selv var helt våt i panna av svette.. tror de hadde det veldig morroOi! Da er det plass til en del jahehe
Men alle kosa seg da?![]()
snakket da masse om det i morrest..!!OGSÅ HAR DU IKKE SAGT NOE!?
Vil ikke at lilleprinsen skal komme helt ennå heller... Men må ærlig talt innrømme at jeg har begynt å lengte etter å holde ham!Jeg ogmen kan godt vente en liten stund til da
ikke helt levedyktig her enda...
jaja.. Vesla var så sliten når vi skulle reise. Bursdagsbarnet selv var helt våt i panna av svette.. tror de hadde det veldig morro![]()
Ikke sååå lenge til sommeren någleder meg til miiiiiiiiiiiiiiiiin kommer ut også!!!
jammen jeg var jo nesten ikke her dasnakket da masse om det i morrest..!!
det begynte kl 11:30 vi reiste derfra nærmere halv 3 tror jeg..Hehe
Sover nok godt i natt hele gjengen vil jeg tro. Var dere der lenge eller?