Det er jo ikke akkurat som jeg sitter å oppdaterer lista hvert 5 min. Også synes jeg jo dere skravler like mye som megHun later til å være den eneste som er overrasket...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo ikke akkurat som jeg sitter å oppdaterer lista hvert 5 min. Også synes jeg jo dere skravler like mye som megHun later til å være den eneste som er overrasket...
Hun bare spiller overrasket, men hun er det ikke.Hun later til å være den eneste som er overrasket...
okJepp det var sånn, så det må de fikse![]()
Nei, det har jeg ikke sett på mange årNoen som ser på Robinson??
Irriterer meg skikkelig over den pausen som er midt i programmet. Skjønner ikke hvorfor TV3 kvitta seg med Robinson..
Er vel nytt hus? Mye som kan skje i starten.. Huset setter segallerede!?!?!?!?! dere har jo hatt huset i 1-2 uker?
Noen som ser på Robinson??
Irriterer meg skikkelig over den pausen som er midt i programmet. Skjønner ikke hvorfor TV3 kvitta seg med Robinson..
Nei det var det ikkeokSå det er ikke noe som har skjedd etter dere flytta inn?
HahahaFlis legg... deilig! gleder meg til å se det![]()
Det var i grunn mine tanker også.Nei, det har eg ikkje sett på sia sesong 2 trur eg. Skjønnar godt kvifor TV3 kvitta seg med det, og skjønnar lite at tv2 kjøpte det![]()
Det er jo ikke akkurat som jeg sitter å oppdaterer lista hvert 5 min. Også synes jeg jo dere skravler like mye som megÅ dere lå jo over meg tidligere i dag
![]()
skal ta bildeHahahadet skal være ganske godt gjort
![]()
hehe.. har ikke kikka på klokka.. ser på batmanJeg bare visste den skille komme ny litt over ti.
JEg har åpenbart ikke skravlet like mye som deg, nei, jeg er trøtt og sengeklar
God natt folkens, sees i morgen en eller annen gang.
Gruer meg til intervuet kjenner jeg...
Natta
Nei, det har jeg ikke sett på mange år
Nei, det har eg ikkje sett på sia sesong 2 trur eg. Skjønnar godt kvifor TV3 kvitta seg med det, og skjønnar lite at tv2 kjøpte det![]()
nei jeg bare skravler jegsom vanlig
![]()