Nei ikke under, men unger!hehehe. ja mulig det. Men nei.. tror nok ikke det blir noen under i løpestreng her i huset![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ikke under, men unger!hehehe. ja mulig det. Men nei.. tror nok ikke det blir noen under i løpestreng her i huset![]()
ja det hadde jo gått da... hmmmMå tine de i ovnen da.
Jeg tenker det blir så veldig opplagt at hun ryker ut først, så jeg er ikke helt sikker på om det er hunTippar Aylarmed mindre ho overrasker veldig
![]()
Aylar eller hun derre bloggerenTippar Aylarmed mindre ho overrasker veldig
![]()
Jeg vil ha!! Tiner fort i mikro da!!har boller i fryseren, Men de er jo FROSSENE!
Herlig. Eg har funne godstillinga eg ogJaaaDet begynte jo akkurat nå. Fikke akkurat lagt poden (litt for seint), så nå er det sofa tjeneste som gjelder
![]()
Du hadde ikke tenkt på det selv nei.ja det hadde jo gått da... hmmm
Der fikk jeg noe å tenke på gitt![]()
Vil og ha bolleja det hadde jo gått da... hmmm
Der fikk jeg noe å tenke på gitt![]()
Vi har tatt opp tidligere I dag, men nå har jeg ikke lyst påhar boller i fryseren, Men de er jo FROSSENE!
boller er DIGG!Vil og ha bollekanskje jeg må bake i morgen!
Tusen takkGratulerer med premiene
jo men da blir dem så seige etterpå!Jeg vil ha!! Tiner fort i mikro da!!
Halloen forresten![]()
Vaniljekrem er ikke så godtÆSJ!?!?!?!?! er du sikker på at du er søstra mi!?!?
Lurte litt på hvordan jeg skulle tolke under , fant ikke helt utav det heller..unger ja... stemmer det..
de er UNGER!
hahaha! ville hatt grønn! bare pga Geir!Jeg ville vært ppå det lilla laget, hadde jo ikke villet ha grønn jakke.
hahahahaLurte litt på hvordan jeg skulle tolke under , fant ikke helt utav det heller..
JO! det er super digg!Vaniljekrem er ikke så godt![]()
Jeg elsker jo lilla, hadde valgt lag etter fargen på jakken jeg.hahaha! ville hatt grønn! bare pga Geir!