Felles skravle 2015

Jeg er spent på hvordan d blir å ha to stykker. Nå er jo storesøster 6 år, og ganske selvstendig. Hun står opp alene og lager seg frokost og kler seg. Tegner, slår på tv'n om hun vil osv. Og så skal vi starte helt på scratch igjen.

D er ikke lenger oss tre, men en helt ny familiedynamikk..
Vesla er 4, Men føles ut som hun er mye eldre noen ganger. Rart det der-

hehe! da satser vi på at de IKKE blir like :P

Ja! Er ikkje tull, men det kan bli krise i så fall :P No er storesøster snart 9 år, Jr er nettopp fylt 1 år - og han er ganske sta allerede :P
Men reknar med det automatisk blir annarledes å voksa opp aleine og å vokse opp med tre søsken, der to av dei er nesten lika gammal som ein.

Førstemann:
Vektforskjell første kontroll, og siste kontroll: -0,5 kg

Andremann:
Vektforskjell første kontroll, og siste kontroll: +1,0 kg

Tredjemann (nå):
Vektforskjell første kontroll, og nå (uke 36): + ca 2,5 kg
jaggu..
jaja. Vi får se fremover nå hvordan det blir.
Så lenge lillebror i magen har det bra så er det greit for meg!

Er det nokon som skal sjå på 71 grader nord kjendis i dag då? Det gler eg meg til:) og ny sesong av Helt perfekt. Og neste sommer. Og Robinson. Shit, blir jo tv i heile kveld jo... :p

Ja! Er ikkje tull, men det kan bli krise i så fall :p No er storesøster snart 9 år, Jr er nettopp fylt 1 år - og han er ganske sta allerede :p
Men reknar med det automatisk blir annarledes å voksa opp aleine og å vokse opp med tre søsken, der to av dei er nesten lika gammal som ein.
Ja det blir nok annerledes når man har søsken i så nære alder.

Er det nokon som skal sjå på 71 grader nord kjendis i dag då? Det gler eg meg til:) og ny sesong av Helt perfekt. Og neste sommer. Og Robinson. Shit, blir jo tv i heile kveld jo... :p
Jeg synes det kjendis greiene er litt tåpelig, hvorfor er man kjendis fordi man blogger?
Ser ut som de bare får med c. og d kjendiser..

Mannen kjefter på meg :(

Jeg skulle bare flytte på noen esker, og en sofa og han kom løpende opp og fortalte meg at det får jeg ikke lov til.
Han vil helst vente en uke eller 2 til babyen kommer...

Jeg ville bare gjøre klart til at han kan bære opp eskene fra Ikea

Rote stuen opp skal bli lekestue :)

Back
Topp