Hehe det blir spennende å seJA! Akkurat sånn! Tror hun kommer til å være en stapeis altså. Søstra er forsåvidt sta hun og, men er redd denne blir en håndfull![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe det blir spennende å seJA! Akkurat sånn! Tror hun kommer til å være en stapeis altså. Søstra er forsåvidt sta hun og, men er redd denne blir en håndfull![]()
Eg veit, eg var plutselig ikkje så aktiv i februar. Fikk ein heil masse andre ting å gjere. Men kan eg prøve igjen?Ok, grunnen til du ble tatt av listen er fordi denne listen er for de som er aktive inne på denne tråden.
Etter du kom på listen sist bare forsvant du.
Høres ut som meg du....Nei han er vist ikke mindre enn "normalt" Meg som krymper viss nok. Skal på ny kontroll i slutten av denne mnd så vi får se da.
Å.. skal du opp og vinne premier i mars?Får skravle litt igjen nå da
Selvfølgelig kan du det, jeg ville bare forklare hvorfor du var uteEg veit, eg var plutselig ikkje så aktiv i februar. Fikk ein heil masse andre ting å gjere. Men kan eg prøve igjen?![]()
SupertSelvfølgelig kan du det, jeg ville bare forklare hvorfor du var ute
Men den så jeg ikkeEller igjen, på forrige oppdatering var på på 2. plass![]()
Det blir så¨ bra så, blir livat hjemme hos dere etterhverthar sagt det samme om lilleprinsen.. Søsteren er supersta og selvstendig! For ikke å snakke om AKTIV!!!!!
Så to av de kommer til å bli spennende!![]()
har sagt det samme om lilleprinsen.. Søsteren er supersta og selvstendig! For ikke å snakke om AKTIV!!!!!
hehe! da satser vi på at de IKKE blir likeHer håpar eg virkeleg at ungane ikkje blir likeOm Jr og twinsa blir lika sta som storesøster, så sliter me big time
![]()
Du sa jo du skulle vinne den. GratulererSelvfølgelig kan du det, jeg ville bare forklare hvorfor du var ute
har sagt det samme om lilleprinsen.. Søsteren er supersta og selvstendig! For ikke å snakke om AKTIV!!!!!
Men den så jeg ikke
Gratulerer med premieneÅ.. skal du opp og vinne premier i mars?![]()
tror du!?! hahaha godt vi har stor hage som de kan boltre seg iDet blir så¨ bra så, blir livat hjemme hos dere etterhvert
Er i vertfall medÅ.. skal du opp og vinne premier i mars?![]()
du krymper du også?Høres ut som meg du....
Ja selvfølgelig.Du sa jo du skulle vinne den. Gratulerer![]()
Gratulerer med voggaSelvfølgelig kan du det, jeg ville bare forklare hvorfor du var ute