Det var de absolutt ikke neiJa de er ikke billige![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var de absolutt ikke neiJa de er ikke billige![]()
Har du gått/hoppet i trapper?Jeg er så skuffa over at den fantastisk spennende spurten på femmila ikke satte igang noe med lillesøster..!
I morgen må jeg ut og gå en tur tror jeg. Evt dra på kjøpesenter og vandre..
Blæh!
Jeg vet! Også så deilig kvalitet!!!!Viste ikkje dei hadde kle til voksne. Så mykje fint!!![]()
Får du liten baby også eller?hehe nei19 ukers kontrollen veide jeg 100 g mer en startvekta mi.
Jeg vet! Også så deilig kvalitet!!!!
Nei han er vist ikke mindre enn "normalt" Meg som krymper viss nok. Skal på ny kontroll i slutten av denne mnd så vi får se da.Får du liten baby også eller?
det er bambus mix.. Det er dyrt.. Uansett hvor du kjøper det.Såg veldig deilig ut, og det bør det vera i forhold til prisen. Var ikkje lite dei plagga kosta.
Ja nå må du få satt i gang snart synes jeg... Vi venter jo i spenning!
Ok bra han ikke er liten da hvertfallNei han er vist ikke mindre enn "normalt" Meg som krymper viss nok. Skal på ny kontroll i slutten av denne mnd så vi får se da.
Nei, de var igrunn svindyre spør du megSåg veldig deilig ut, og det bør det vera i forhold til prisen. Var ikkje lite dei plagga kosta.
Har du gått/hoppet i trapper?
Ja jeg synes hun bruker lang tid altsåJeg er sååååå enig!![]()
Ja jeg synes hun bruker lang tid altså![]()
ja er ikke bekymra for hamOk bra han ikke er liten da hvertfall![]()
hahaha! "JEG NEKTER!" jeg er min EGEN person!Ja!! Akkurat som om hun skal demonstrere at hun er en annen person en søstra si![]()
Nei, de var igrunn svindyre spør du meg
hahaha! "JEG NEKTER!" jeg er min EGEN person!
Da må du hoppe merePinlig å innrømme d, men stod og hoppa på kjøkkenet isted
Går trapp flere ganger om dagen siden stuen er i 2. Etasje og bad, kjøkken og vaskerom i 1. Etasje
Finnes sikkert andre om har bambuspysjer, som er litt billigereEg eige vel ei jakke som kostar rundt dei prisane. Ellers kostar mine kle ein god del mindre peng, og prøver å få dei på tilbod også.
har sagt det samme om lilleprinsen.. Søsteren er supersta og selvstendig! For ikke å snakke om AKTIV!!!!!JA! Akkurat sånn! Tror hun kommer til å være en stapeis altså. Søstra er forsåvidt sta hun og, men er redd denne blir en håndfull![]()