ja det er klart! hadde jeg blitt også.. Eller jeg er jo! men hadde jeg fått en som passa megKlart han gjør det, ble kjempeglad han nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja det er klart! hadde jeg blitt også.. Eller jeg er jo! men hadde jeg fått en som passa megKlart han gjør det, ble kjempeglad han nå
Jeg også, har hørt de er superdeilige
De er jo å få i voksen str også![]()
Ikke jeg heller.Gratulerer til oss begge :-D kan ikke helt tro det!
Jeg vurderer det jeg også.. MEN jeg tror jeg venter til lilleprinsen er ute.. Gidder ikke kjøpe en pysj NÅ som jeg ikke vet om passer etter sommerenKanskje jeg skal bestille en som sånn kosepysj på sofaenhaha
Den føles litt bitter kjenner jeg, ikke at jeg ikke unner musemor den premien men den plassen hadde jeg jo helt ti slutten å så ryker jeg med 4 innlegg..
Tror ikke jeg orker en mnd til med masse skravling heller.
Har sett de i voksenstørrelse i en del undettøysbutikker, ellers så finner du dem på lilleba.noKanskje jeg skal bestille en som sånn kosepysj på sofaenhaha
Jeg er litt guttejente ;-) spent på fargen![]()
Men jeg kunne godt tenke meg denne til sommeren.Kanskje jeg skal bestille en som sånn kosepysj på sofaenhaha
Det skal jeg! Måtte se litt nøyere på den nå ;-)Den ser jo kjempe kul utNår du får den, kan du legga ut bilde av den. Type "slik er den i virkeligheten"
![]()
Å ja tenk om de kan ha til voksne ogsåja det er klart! hadde jeg blitt også.. Eller jeg er jo! men hadde jeg fått en som passa meghahaha
Oh yes spesielt når det er så få innlegg det er snakk om.Er alltid litt surt å bli slått på målstreken...
Det skal jeg! Måtte se litt nøyere på den nå ;-)
jammen de har jo detÅ ja tenk om de kan ha til voksne også
Oh yes spesielt når det er så få innlegg det er snakk om.
Det synes jeg du skal, himla dyre da..Kanskje jeg skal bestille en som sånn kosepysj på sofaenhaha
Ja men som premierjammen de har jo det![]()
lilleba til voksne.Å ja tenk om de kan ha til voksne også
Nå ble jeg nesten litt lei megOh yes spesielt når det er så få innlegg det er snakk om.
aaahhhJa men som premier
Jeg vurderer det jeg også.. MEN jeg tror jeg venter til lilleprinsen er ute.. Gidder ikke kjøpe en pysj NÅ som jeg ikke vet om passer etter sommeren![]()