Felles skravle 2015

Fare for at jeg klarer det.

Det er jo fint å ha litt å gå på til andre dager.

Men jeg lurer på å skre utover litt frø og jord og leke meg litt med det i kveld, ikke bare skravle.
hehe ja da må du starte snart kanskje.. Men det tar vel ikke all verdens tid :)

Du får se på den irl, og om du ikke klarer, gi meg en GOD fargeangivelse, kanskje jeg kan :P

hehe ja da må du starte snart kanskje.. Men det tar vel ikke all verdens tid :)

Ikke aktuelt før ungene er i seng, nå spiser dem så da skal de ned på badet, gis medisin (eldste bare) og stelles og følges i seng, synges for og få nattakos, når de sover, DA kan jeg vurdere litt frø. Kanskje.

hehe! De er jo så fine de storksakene!

å takk! :D
kan ikke fatte at jeg faktisk vant noe i det hele tatt. Å den pysjen er jo så nydelig!

Den ser kjempeherlig ut. Kunne godt tenkt meg en sånn selv og:D

Fare for at jeg klarer det.

Det er jo fint å ha litt å gå på til andre dager.

Men jeg lurer på å skre utover litt frø og jord og leke meg litt med det i kveld, ikke bare skravle.
150 klarer du i dag jeg satser på 100 i dag.

Ikke aktuelt før ungene er i seng, nå spiser dem så da skal de ned på badet, gis medisin (eldste bare) og stelles og følges i seng, synges for og få nattakos, når de sover, DA kan jeg vurdere litt frø. Kanskje.
hehe hørtes ut som en plan! bruker du vanlig plantejord?
Jeg har sånne "jordbrikker! liker dem veldig godt.

Det er det nok helt klart! Ellers så vet jeg om mange andre jenter her inne som sikkert gjerne tar den for deg!
:hilarious::hilarious::hilarious:
Hehehe.. jepp.. jeg som bestilte stelleveske på fredag.. men tenker dette blir mer en vanlig veske.. mannen nekter nok å bruke noe i den fargen ;-)

Oi! Hadde jeg aldri trodd! Spent på å se den irl.. om det er noe jeg kan bruke ;-)
Gratulerer så masse med veska:) du får gi en tilbakemelding på hvordan den er da:D

Back
Topp