Ja, deilig å være på hytta. Men skuffet over at formen og bekkenet er så dårlig.. mye vondt i ribbeina og magen, så får ikke til noen ting.. :-(Hatt en fin tur da?
Deilig å sløve litt på søndagskvelden![]()
Hatt en fin helg du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, deilig å være på hytta. Men skuffet over at formen og bekkenet er så dårlig.. mye vondt i ribbeina og magen, så får ikke til noen ting.. :-(Hatt en fin tur da?
Deilig å sløve litt på søndagskvelden![]()
Ja er nok nok med 1. Håper å vinne den I februar men har en stor tvil på at det blir meg. Brukte opp flaksen min I november her.Blir litt mye tror jeg. Da selger jeg to av dehehe
Haha såpass ja.
Klart du måtte det, noe annet ville jo ikke vært greitHun vant overlegent sist gang, så da måtte jeg jo ta igjen![]()
Jeg tror jeg må gjøre som Sara har sagt hun skal gjøre noen ganger, slutte å svare i tråder på generelt.
Hva vant du i November?Ja er nok nok med 1. Håper å vinne den I februar men har en stor tvil på at det blir meg. Brukte opp flaksen min I november her.
En stelleveske fra storsakHva vant du i November?
ÅåååEn stelleveske fra storsak![]()
Ja den er kjempe pen, men det er vugga ogsåÅåååjeg har så lyst på!!!
Ja den er kjempe pen, men det er vugga også
Ja, men det har jeg. Får en mye større stue nå som vi flytterMen vugga må man ha plass til...
Bygger dere hus??Juhu! Snart hjemmevar innom å så på nye huset en tur, og nå er de ferdig utvendig. Så spent på hvor lang tid det tar før de er ferdig inne
![]()
Ja, men det har jeg. Får en mye større stue nå som vi flytter
Haha, har latt være å svare på mye rart jeg. Men noen ganger må man jo og daJeg tror jeg må gjøre som Sara har sagt hun skal gjøre noen ganger, slutte å svare i tråder på generelt.