Felles skravle 2015

Hatt en fin tur da?
Deilig å sløve litt på søndagskvelden;)
Ja, deilig å være på hytta. Men skuffet over at formen og bekkenet er så dårlig.. mye vondt i ribbeina og magen, så får ikke til noen ting.. :-(

Hatt en fin helg du?

Blir litt mye tror jeg. Da selger jeg to av de;) hehe
Ja er nok nok med 1. Håper å vinne den I februar men har en stor tvil på at det blir meg. Brukte opp flaksen min I november her.

Jeg tror jeg må gjøre som Sara har sagt hun skal gjøre noen ganger, slutte å svare i tråder på generelt.

Jeg tror jeg må gjøre som Sara har sagt hun skal gjøre noen ganger, slutte å svare i tråder på generelt.

Jeg svarte på duplikattråden, der tok det visst ikke av....

Jeg er nemlig bare periodevis flink til å unngå generell... jeg bare merker stadig at det er en såååååå annen brukermasse her enn visse andre steder, og svarene i en del tråder er såååå.... til å gå grå hår av, og den oppegående, logiske, fornuftige brukermassen jeg er blitt vant til er så totalt annerledes enn mye av det som kommer frem her

Juhu! Snart hjemme :) var innom å så på nye huset en tur, og nå er de ferdig utvendig. Så spent på hvor lang tid det tar før de er ferdig inne :)

Blandet meg inn med Kengu jeg....

Ja, men det har jeg. Får en mye større stue nå som vi flytter

Jeg får ikke flytte. (vi flytta for 2,5 år siden, og ingen av oss orker å flytte, selv om jeg drømmer om å bygge hus. Mannen drømmer slett ikke om det, om vi vinner i lotto skal han sponse meg med hammer, men der stopper hans interessse...)

Jeg har brukbart stor stue (vi har da TO vinkelsofaer i den, Og spisestue som kan dekke til 12 om vi trekker den ut, helt uten å flytte andre møbler)

Men skråtak i begge ender, vinkel og rett og slett... ingen plass i stua.

på soverommet samsover vi, men FIN er den da.

Haha, har latt være å svare på mye rart jeg. Men noen ganger må man jo og da:p :o hehe

Back
Topp