Felles skravle 2015

Heia norge :-D blir storspurt her!

Tenker at noen får halsbrann dersom melken er for vannete (f. eks. skummet melk) andre av at den er for feit (h-melk).
Kan være en ide å prøve en annen type dersom du er veldig glad i melk. Q-meieriene skal også visstnok være bedre enn Tine
Ja, kanskje jeg skal prøve det i morgen :) men melk er ikke det viktigste :p ikke så alt for glad i det uansett :)

Da tror jeg at jeg kan puste igjen....

Hvorfor er det ikke det?
Jeg har testet positivt alt fra 8-9 dpo til 16 dpo...

Jeg har alltid sett noe 12 dpo når jeg har vært gravid.

Ja, også leste jeg en artikkel på FF i dag hvor de hadde satt opp statistikk på negativ før positiv, og ved negativ test 11 dpo er sansynligehten for positiv senerre signifikant redusert, selv om man må til 14 dpo før det er 80% da, eller hva det var (jeg leste det klokka 5 i morges...)

Men vi får se, for all del, jeg kan bli overrasket.

Da tror jeg at jeg kan puste igjen....

Prøv å se denne innspurten med en seksåring mellom meg og mannen som lurer på alt fra "hvilket land er han som går først på" (google lucas bauer), hvem er norsk, hvem kan vinne, hvor langt har de gått, og om han var en trollmann kunne han jo tryllet seg fra start til mål,og dessuten kan ikke Norge vinne i dag, for de vant jo to ganger i går. Nemlig.

Prøv å se denne innspurten med en seksåring mellom meg og mannen som lurer på alt fra "hvilket land er han som går først på" (google lucas bauer), hvem er norsk, hvem kan vinne, hvor langt har de gått, og om han var en trollmann kunne han jo tryllet seg fra start til mål,og dessuten kan ikke Norge vinne i dag, for de vant jo to ganger i går. Nemlig.

Hahaha! Så vittig!

Innleggene klarer jeg uten å gå hardt inn for det, det var det å tenke meg at den er "for meg" jeg skal prøve på, og det gjør jeg ved å gå på og si at jeg vil, og prøve på den.

Selv om den er litt "too mush" kombinert med nylon, en noe merkelig kombinasjon for meg, men jeg tenker "ja, jeg vil" på pur trass.
Kommer du til å bruke den da om du vinner?

Oppdatering kl 10:03

1. Sara 65
2. Mirell 41
3. Lady_Z 37
4. Beckymams 21
5. lizzed 21
15. Lilleblomst_15 7
20. m&m mini 6
100. Musemor med to små og en i magen 2

X. Peppercat
X. Hope91
X. Kengu
X. trinebeth
X. Babylito
X. ALN89
X. EJ

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 48 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 1 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/#post-18837993

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Ny mnd, nye muligheter:D

Back
Topp